معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران از آماده سازی ۴۱ طرح کلان فرهنگی جهت اجرا در سال ۹۶ در این دانشگاه خبرداد.

آماده سازی ۴۱ طرح کلان فرهنگی جهت اجرا در سال ۹۶ در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر بااهمیت ترین کمبود دانشگاه های کشور را سرانه بودجه و فضای فرهنگی هست.
وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که در دانشگاه محلی جهت درس خواندن و تفاوت دانشگاه با آموزشگاه های دیگر این است که در آن، دانشجویان تجربه زندگی را کسب می کنند و یاد می گیرند چگونه در اجتماع فعالیت، کار و زندگی کنند.

عبارات مهم : ایران

معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: باید کاری انجام شود تا دانشجویان الگو باشند و یکی از کارها ما در این راستا این است که همکاری پذیری اجتماعی را در دانشجویان باید اوج ببریم.
سرسنگی بیان کرد: دانشگاه مجموعه ای از طیف های متفاوت با سلیقه های متفاوت است و امیدواریم به جایی برسیم که جهت هر یک از دانشجویان برنامه داشته باشیم. طبع و سلیقه، جایگاه اجتماعی، خانواده و نیازهای فرهنگی افراد را بشناسیم و بر اساس این نیاز ها جهت او طراحی برنامه کنیم.
وی تصریح کرد: برهمین اساس ۴۱ طرح کلان فرهنگی جهت اجرا در سال ۹۶ در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران آماده شده است است که می تواند به ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه های فرهنگی دانشگاه منجر شود.
معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآورشد: در حال حاضر از بااهمیت ترین این برنامه ها می توان به ساخت و تجهیز چند مرکز فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشنواره ها و مسابقه های متفاوت فرهنگی و ورزشی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و مسابقه های مناظره به زبان انگلیسی، تولید و اجرای نمایش های دانشجویان و استادان در مرکز تئاتر مولوی، و حمایت از تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی و کانون های فرهنگی، و هنری در این دانشگاه برشمرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | زندگی | برنامه | دانشگاه | دانشگاه | دانشجویان | دانشگاه | طرح های کلان فرهنگی


برچسب ها: , , , , ,