مشاور عالی شرکت سنجش گفت: گزینش رشته داوطلبان مجاز کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز شروع شده است هست.

آغاز گزینش رشته کارشناسی ارشد از امروز

حسین توکلی مشاور عالی شرکت سنجش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ دربارهانتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته اظهار کرد: دفترچه راهنمای گزینش رشته های تحصیلی (شماره ۲) آزمون کارشناسی ارشد که مشمول بر شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته ها هست، از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ در پایگاه اطلاع رسانی شرکت سنجش قرار گرفته است.

عبارات مهم : حسین توکلی – اطلاعات
وی بیان کرد: داوطلبان مجاز به گزینش رشته های تحصیلی می توانند بعد از اطمینان از صحت رشته محل های انتخابی خود، از امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ خرداد جهت گزینش رشته اقدام کنند.

مشاور عالی شرکت سنجش تصریح کرد: داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در آخر عضویت اولیه به وسیله سیستم به داوطلب داده شده است است (درج این اطلاعات جهت ورود به برنامه گزینش رشته اینترنتی مهم می باشد) نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

وی افزود: بعد از تأیید نهایی رشته های انتخابی به وسیله داوطلب، رسید ۱۵ رقمی به وسیله سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت گزینش رشته آنان تکمیل نشده هست.

توکلی گفت: داوطلبان مجاز به گزینش رشته قبل از اقدام به تکمیل فرم گزینش رشته بندهای اعلام شده است در اطلاعیه را مشاهده می کنند که در صورت علامتگذاری در یکی از این موارد به آن ها اجازه گزینش رشته داده می شود.

وی تاکید کرد: هر وقت مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمداً یا سهواً کتمان کرده، در هر مرحله (پذیرفته شدن، حین تحصیل و …) که باشد، از این آزمون و آزمون سال بعد محروم خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می شود.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: حسین توکلی | اطلاعات | داوطلبان | مشاهده | پنجشنبه | شماره | سیستم | داوطلب


برچسب ها: , , , , , , ,