نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ داوطلبان به صورت کارنامه تنظیم شده است و کارنامه مذکور از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۵ خرداد

آغاز گزینش رشته آزمون ارشد از فردا

نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ داوطلبان به صورت کارنامه تنظیم شده است و کارنامه مذکور از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۵ خرداد بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

اعلام وقت گزینش رشته آزمون ارشد

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۹۲ درصد داوطلبان ارشد نسبت به مشاهده کارنامه اولیه خود اقدام کردند،گفت:داوطلبان از فردا ۲۱ تا پنجشنبه ۲۵ خردادماه جاری وقت دارند نسبت به گزینش رشته در این آزمون اقدام کنند. دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ داوطلبان به صورت کارنامه تنظیم شده است و کارنامه مذکور از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۵ خرداد بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

آغاز گزینش رشته آزمون ارشد از فردا

وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که براساس مفاد کارنامه نتیجه های اولیه مجاز به گزینش رشته‌های تحصیلی می‌باشند ضرورت دارد براساس اطلاعیه‌ای که به همراه نتیجه های آزمون بر روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور قرار داده شد نسبت به گزینش ۱۰۰ حداکثر کدرشته‌محل از میان کدرشته‌محل‌های امتحانی مجاز اقدام و از فردا یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ خرداد جهت گزینش رشته با وارد کردن اطلاعاتی نظیر شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در آخر ثبت‌نام اولیه به وسیله سیستم جهت داوطلب صادر می‌شود نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه اقدام نمایند.

به گفته وی، بعد از تایید نهایی رشته‌های انتخابی به وسیله داوطلب رسید ۱۵ رقمی به وسیله سیستم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت در غیر این صورت گزینش رشته آنها تکمیل نشده است.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۶۵۶ هزار و ۱۸۰ داوطلب مجاز به گزینش رشته شدند که از این تعداد ۳۲۵ هزار و ۲۲۷ نفر زن و مابقی مرد هستند.توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۶۵۶ هزار و ۱۰۸ داوطلب مجاز به گزینش رشته تعداد ۵۰ هزار و ۵۲۵ نفر در کدرشته امتحانی مجاز به گزینش رشته شدند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۸۵ نفر زن و مابقی مرد هستند.

به گفته وی، تا ساعت ۸ صبحگاه امروز شنبه ۲۰ خرداد جاری تعداد ۶۵۶ هزا رو ۶۳ داوطلب نسبت به دریافت و مشاهده کارنامه اولیه خود اقدام کردند.

  نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ داوطلبان به صورت کارنامه تنظیم شده است و کارنامه مذکور از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۵ خرداد

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news

عبارات مهم : حسین توکلی – داوطلبان
منبع:ایسنا

واژه های کلیدی: حسین توکلی | داوطلبان | کارنامه | پنجشنبه | آموزش | داوطلب | خبر | دانشگاه


برچسب ها: , , , , , , ,