مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله گفت: فقط ۴ نفر از جهادگران مجروح به بیمارستان بقیه‌الله انتقال یافته شده‌اند.

فقط 4 نفر به این بیمارستان انتقال یافته شده‌اند ، آخرین اوضاع مجروحان جهادگر در بیمارستان بقیه‌الله

موسی ایمانی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ با تکذیب انتقال ۷ مصدوم ترومایی جهادگر به بیمارستان بقیه الله تهران، بیان کرد: تنها ۴ تن از جهادگران مجروح از کرمانشاه به بیمارستان بقیه الله انتقال یافته شده‌اند.

فقط ۴ نفر به این بیمارستان انتقال یافته شده‌اند ، آخرین اوضاع مجروحان جهادگر در بیمارستان بقیه‌الله

وی با اشاره به آخرین اوضاع مجروحان جهادگر، گفت : هم اکنون یکی از این عزیزان در بخش مراقبت‌های خاص ، یک نفر با اوضاع کاملا کنترل شده است و خوب در بخش خوابیدن و ۲ تن دیگر از این جهادگران در بخش اورژانس خاص ترومای بیمارستان بقیه‌الله تحت درمان هستند و اوضاع عمومی همه این عزیزان مطلوب گزارش شده است است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله هم چنین با اشاره به اوضاع یک نفر از جهادگران خوابیدن در بخش مراقبت‌های ویژه (آی،سی،یو) بیمارستان بقیه الله ادامه داد: طبق گزارش های رسیده حال وی مطلوب و روبه بهبودی است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله گفت: فقط ۴ نفر از جهادگران مجروح به بیمارستان بقیه‌الله انتقال یافته شده‌اند.

ایمانی همچنین اظهارداشت: به طور کلی مجموعا دوتن از جهادگران در اثر سانحه پیش آمده شهید شده‌اند و دوتن دیگر نیز به دربیمارستان کرمانشاه در حالت اغما (کما) قرار دارند و به همین علت امکان انتقال آن عزیزان به پایتخت کشور عزیزمان ایران میسر نبود بنابر این علی رغم آنچه که در بعضی از جراید خبری انتشار یافته به طور کلی فقط ۴ تن از جهادگران سانحه اخیر در بیمارستان بقیه الله خوابیدن و تحت درمان هستند.

انتهای خبر /

بستری شدن ۴ نفر از جهادگران اتفاق کرمانشاه در بیمارستان بقیه‌الله

واژه های کلیدی: روابط عمومی | بیمارستان | کرمانشاه | بیمارستان | خوابیدن | آخرین | مراقبت | انتقال


برچسب ها: , , , , , ,