فرصت گزینش رشته کنکور ۹۶ تا آخر امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶) ادامه دارد همچنین متقاضیان گزینش رشته‌های دانشگاه آزاد تا تاریخ ۲۶ مرداد جهت گزینش رشته وقت دارند.

آخرین وقت گزینش رشته کنکور

فرصت گزینش رشته کنکور ۹۶ تا آخر امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶) ادامه دارد همچنین متقاضیان گزینش رشته های دانشگاه آزاد تا تاریخ ۲۶ مرداد جهت گزینش رشته وقت دارند.

 فرصت گزینش رشته کنکور ۹۶ تا آخر امروز

با اعلام نتیجه های آزمون سراسری سال ۹۶، فرایند گزینش رشته از روز پنجشنبه (۱۹ مرداد) شروع شد و داوطلبان تا امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶) جهت گزینش رشته وقت دارند.

عبارات مهم : گروه آزمایشی – آزمون سراسری
طبق گفته های حسین توکلی مشاور عالی شرکت سنجش هر یک از داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی که مجاز به گزینش رشته شده است اند باید دفترچه راهنمای گزینش رشته گروه مربوط به خود را دریافت کنند و براساس دستورالعمل نحوه گزینش رشته اینترنتی با وارد کردن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره شناسنامه یا شماره پرونده کدرشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود را از رشته های تحصیلی گروه آزمایشی مجاز در دوره های متفاوت روزانه، شبانه، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی ثبت کنند.

وی تأکید کرد: بعد از تأیید نهایی کدرشته های انتخابی به وسیله داوطلب، شماره ۱۵رقمی به وسیله سیستم به عنوان رسید گزینش رشته در اختیار او قرار می گیرد که این رسید بعد از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه می شود.

طبق اعلام دانشگاه آزاد، تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می توانند تا آخر روز پنج شنبه  ۲۶ مرداد ماه  با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  و  با توجه به  نمره کل کسب شده است در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه گزینش رشته دانشگاه آزاد اسلامی ، نسبت به گزینش ۲۰ رشته محل اقدام کنند.داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در وقت عضویت گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را گزینش و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، از وقت گزینش رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند.

داوطلبان در نظر داشته باشند که در صورت میل به به گزینش رشته در دو یا سه گروه آزمایشی( گروه آزمایشی مهم ، گروه هنر یا گروه زبان خارجه ) باید کارت اعتباری جداگانه جهت هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org گزینش رشته کنند.

نتایج گزینش رشته های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی هفته آخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

 

آخرین وقت گزینش رشته کنکور

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

 

واژه های کلیدی: گروه آزمایشی | آزمون سراسری | دانشگاه | داوطلبان | دوشنبه | شماره | پرونده | دوشنبه | اسلامی


برچسب ها: , , , , , , ,