شخصیت افراد | فرزندان | زندگی | محققان | تست روانشناسی

همسر شناسی از روی تفاوت سر

همسر شناسی از روی تفاوت سر

عبارات مهم : شخصیت افراد – فرزندان

یک روز تفاوت وسط مد روز می شود و روز دیگر بستن تفاوت و کشیدن مو به بالای سر. ولی مد روز هر چه باشد، نمی تواند شخصیت مهم شما را عوض کردن دهد. ۲ جامعه شناس آمریكایی در بررسی های ارزش دریافته اند اکثریت انسان ها هر لحظه ترجیحی جهت باز کردن تفاوت دارند و گاهی حتی اگر به باز کردن تفاوت ارزش از یک جهت خاص میل به داشته باشند، باز هم موهای ارزش با آنها همراهی نمی کند و به جهتی که شخصیت ارزش تعیین کرده است مایل می شوند.

این ۲ جامعه شناس آمریکایی در بررسی های ارزش با قاطعیت اعلام کرده اند شیوه شانه کردن مو و شکل تفاوت مو می تواند شخصیت افراد را نشان دهد و البته شانه کردن نامناسب موی سر هم تاثیری منفی روی روحیه افراد دارد. این تحقیقات نشان می دهد مکان تفاوت موی افراد بستگی به عملکرد نیمکره مغز چپ یا راست دارد و به همین علت می تواند نمایانگر شاخصه های مهم شخصیت آنها باشد.

موهایش را اوج می زند یا تفاوت وسط دارد؟
اگر همسری که جهت یک عمر زندگی گزینش کرده اید در ۲ گروه بالاست، وظیفه تان با او روشن است و می توانید شاخصه های گفته شده است را متعلق به او بدانید. اگر خواستگار شما یا دختری که جهت زندگی یکسان گزینش کرده اید، موهایش را اوج می زند یا مثل زنان قدیمی به باز کردن تفاوت وسط علاقه دارد، می توانید شخصیتش را رمزگشایی کنید. بررسی های محققان نشان داده که هر دو گروه، اعتماد به نفس زیادی دارند و به خود و توانایی هایشان خوش بین هستند. از طرف دیگر، پژوهشگران دریافته اند که این دسته از افراد متفکر و منطقی هستند و به جای پیروی از احساسات ناپخته، حساب شده است و سنجیده تصمیم می گیرند.

مردانی که تفاوت سمت چپ دارند
اگر به دنبال یک همسر نیرومند و همه فن حریف می گردید، بهتر است به خواستگاری جواب مثبت بدهید که تفاوت مویش در قسمت چپ سرش قرار دارد. محققان می گویند چنین فردی می تواند در لحظات بحرانی زندگی به داد شما برسد و به علت قدرتی که دارد، می توانید بدون هیچ هراسی به او تکیه کنید. پژوهش ها نشان داده است این مردها گزینه مناسبی جهت ازدواج با زنانی هستند که لطافت خانمانه زیاد و جسارت کمتری دارند و ترجیح می دهند همسرشان در تنگناهای زندگی از آنها حمایت کند و حتی بارشان را بر دوش بکشد.

مردانی که تفاوت سمت راست دارند
اگر دوست دارید شوهرتان پرهیاهو، فعال و پرتحرک باشد، بهتر است خواستگارهایی که تفاوت خود را از سمت راست باز می کنند را بررسی کنید. پژوهشگران دریافته اند این افراد، پرتحرک و پرجنب و جوش هستند و از رفتن راه های تازه هیچ گاه خسته نمی شوند. اگر خودتان شخص فعالی نیستید و به دنبال کسی می گردید که بتواند شما را به جلو هل بدهد، چنین همسری جهت شما ایده آل است و در منزل شما، مثل یک بمب انرژی ظاهر خواهد شد ولی اگر گوشه گیر هستید و حوصله هیاهوهای زندگی چنین افرادی را ندارید، بهتر است قبل از هر بررسی دیگری روی این گزینه ها خط بکشید.

زنانی که تفاوت سمت چپ دارند
اگر می خواهید مادر فرزندان شما فردی باهوش باشد و توانایی پرورش فرزندان شایسته ای را داشته باشد، بهتر است همسرتان را از این گروه گزینش کنید. محققان می گویند زنانی که تفاوت سمت چپ باز می کنند، افرادی قابل اعتماد هستند که می توانید روی حرف هایشان حساب کنید. بررسی های آنها نشان داده این افراد به علت هوش سرشارشان، سریع یاد می گیرند و به خوبی با موقعیت های تازه و آدم های تازه کنار می آیند. بعد دلیلی ندارد که دلواپس رابطه چنین فردی با خانواده و دوستان خود باشید. او خیلی سریع یکی از اعضای محبوب خانواده شما خواهد شد.

زنانی که تفاوت سمت راست دارند
اگر می خواهید همسر شما سرشار از ظرافت و شاخصه های خانمانه باشد، در گزینش چنین دختری شک نکنید. محققان می گویند این زنان زیاد از هر کس دیگری، روحیه لطیف و خانمانه دارند. ولی اگر شما در آرزوی داشتن همسر نیرومند هستید كه بتواند خیلی خوب روی پای خودش بایستد و دوشادوش شما جهت حل بحران های زندگی تلاش کند، چنین گزینه ای نمی تواند همسر ایده آل شما باشد چراکه زیاد از آنکه او در موقعیت های سخت به داد شما برسد، شما باید نقش حامی و فرشته نجات او را بازی کنید. ولی ناامید نشوید. چنین زنی منزل ای سرشار از لطافت را جهت شما به همراه خواهد آورد که در آن با تمام وجود احساس مرد بودن می کنید.
منبع:مجله سیب سبز

همسر شناسی از روی تفاوت سر

واژه های کلیدی: شخصیت افراد | فرزندان | زندگی | محققان | تست روانشناسی


برچسب ها: , , , ,