دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پیامی همکاری حداکثری و گزینش اصلح را ضامن امنیت و سعادت اعلام کرد.

مشارکت حداکثری و گزینش اصلح، ضامن امنیت و سعادت

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آستانه دوازدهمی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی گفت: انتخابات در حکومت و نظامی که برخاسته از اراده آحاد یک ملت است و نیز در تعیین جایگاه و مسیر حرکت آن نقش موثری دارد.
وی ادامه داد: اقتدار و استحکام یک کشور و یاس دشمن های در تعرض به آن، متکی بر همکاری عموم مردم در انتخابات است.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – روابط عمومی

علامتی عنوان کرد: از این رو، همواره رهبر عالیقدر نظام اسلامی بر این حضور تاکید داشته و می فرمایند: «همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است». لذا نخستین وظیفه ملی فارغ از توجه به گرایشات سیاسی و سلایق کاندیداها، همت عمومی و عزم ملی جهت همکاری حداکثری در انتخابات و خلق حماسه ای دیدنی و ماندگار در تاریخ کشور هست. این ضامن پیروزی یک ملت در همه عرصه ها بوده و دست و نگاه طمع آلود دشمن های را از کشور کوتاه می کند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دومین وظیفه تک تک حائزین شرایط حضور در انتخابات، دقت در پیشینه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کاندیدا ها و مواضع ایشان جهت گزینش فرد اصلح است که سکان اجرایی کشور را در دست خواهد گرفت، و این توصیه ای بسیار حیاتی و قابل تأمل است که نخبگان و فواید وظیفه ای سنگینی جهت زیاد کردن آشنایی عمومی و دانش مردم دارند.
وی بیان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان پرچمدار جنبش دانش آموزی کشور عزیزمان ایران اسلامی از کاندیداهای محترم که همه چیز خود را جهت خلق حماسه ای دیگر به میدان آوردند، قدردانی می کند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: فارغ از گرایشات سیاسی هر کدام از نامزد ها و مواضع و دیدگاهشان، اصل این حضور در مسابقه ستودنی هست. ولی از سویی دیگر از همه مردم ایران، درخواست و دعوت می نماید که در این برهه حساس، با دقت و وسواس راجع به کاندیداها، نام اصلح را بر برگه های رأی بنویسند.
هر رای شما برگ سبزی است جهت درخت تنومند نظام اسلامی.
به امید سربلندی، عزت و منزلت کشور عزیزمان ایران اسلامی در عالم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | روابط عمومی | انتخابات | سیاسی | حماسه | ایران | انجمن | همکاری | اسلامی


برچسب ها: , , , , , , , ,