نماینده مقام معظم رهبری در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: کسانی که در کشور ما مسئولیتی به عهده میگیرند فردای

مسئولان کشور فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان باشند

به گزارش حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در جمع اعضای قرارگاه های دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی اظهار داشت: رهبر عزیزمان در دیدار با اعضای انجمن های اسلامی سراسر کشور به شما لقب افسران جنگ نرم دادند و ماموریت ما را در دو کلمه با عنوان خودسازی و دیگرسازی بیان کردند. ماموریت دانش آموزان انجمن اسلامی، خودسازی و دیگرسازی است.
وی تصریح کرد: حق خود را شناختن و خودسازی فردی یعنی اینکه درک کنیم ما انسانیم مسئولیم امتداد داریم قیامت داریم و جهت نشانه های بزرگ خلق شده است ایم و خالق حکیم ما در برابر آنچه که به ما عنایت کرده است از ما توقع دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه اظهار داشت: اگر انسان به وظایف خود در برابر دیگران و کسانی که بر ما حق دارند آشنا شود و آن ها را رعایت کند یعنی همان خودسازی فردی، واگر از جوانی یک فرد نگاه اخلاق و معاشرت های خود را برنامه ریزی کند در یک حیات طیبه الهی قرار بگیرد روزی که انسان جهت خروج از این دنیا آماده می شود با روی گشاده به سوی زندگی ابدی و جاودانه می رود.
وی افزود: هنگامی که انسان در نور توحید و معرفت زندگی می کند در یک زندگی بهشتی است هنگامی که که انسان به آن درجه از اخلاص برسد که در تمام جمال عالم هستی خداوند را می بیند یعنی در زندگی بهشتی قرار دارد. انسانی که از این موارد محروم است در جهنم است انسانی که حاضر می شود یک معاشرت مخربی داشته باشد انسانی که حاضر می شود در غیبت و تهمت و بردن آبروی دیگران شریک شود انسانی که در پی هوا و هوس های نفسانی است در واقع زندگی را جهت خودش تلخ و جهمنی کرده است.
وی افزود: یادمان باشد که ما متعلق به خودمان نیستیم و آنکه خالق ما است آن کسی که ما را از هیچ آفریده است انتظار دارد که ما با او هماهنگ شویم که اگر این اتفاق بیافتد دیگر انسان هر چیزی را نمی بیند و هر چیزی را هرکاری را انجام نمی دهد. این همان مصداق خودسازی است و مسئله دیگر که همان دگرسازی است با داشتن همین شاخصه ها امکان پذیر است.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری عنوان کرد: کسانی که در کشور ما مسئولیتی به عهده میگیرند فردای قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشند که منابع مادی معنوی وقت های کشور را به آسانی ازدست نداده باشند، باید پاسخگوی این باشند که ایا مراقب بودند چیزی از حکومت علوی امام عصر آسیب ندیده باشد.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: عالی ترین وقت در اختیار اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان است جهت خودسازی ودیگر سازی که در سنگر شهدا قرارگرفته ایم هر انجمن اسلامی سنگر شهداست آیا که انجمن های اسلامی یکی از نخستین نهاد های تاسیس شده است اوایل انقلاب است وتمام این ۳۶ هزار شهید دانش آموزان دست پرورده های همین نهاد هستند و باید شما قدر خودتان را بدانید.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | قیامت | زندگی | انجمن | اسلامی | آموزش و پرورش | انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری


برچسب ها: , , , , , , ,