معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: استاندارد سازی مراکز رفاهی و استفاده نکردن از کلاس‌های درس جهت اسکان فرهنگیان همواره مورد توجه است.

مراکز رفاهی فرهنگیان در پایتخت کشور عزیزمان ایران استاندارد می‌شوند

محسن بهارلو معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص اسکان فرهنگیان در ایام تابستان اظهار کرد: ارائه خدمات رفاهی جزو ماموریت های ما نیست ولی به دنبال این هستیم که با همین امکانات حداقل خدماتی را جهت فرهنگیان ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نوروز گذشته بیش از ۱۰ هزار خانوار مهمان داشتیم و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر پذیرش شده است اند، ادامه داد: مبلغ کلاس های خاص ۲۸ هزار تومان و جهت کلاس های گروه الف ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان درنظر گرفته شده است که در مجموع عدد کمی است و زیاد هزینه صرف تجهیزات است در واقع جهت آموزش و پرورش نفعی نداشته و ۵۰ درصد مبلغ دریافتی صرف امکانات اولیه می شود.

بهارلو با بیان اینکه نوروز سال گذشته با توجه به جلسات تشکیل شده است مشکلی در ارائه خدمات نداشتیم، تصریح کرد: روند خدمات رسانی به معلمان در تابستان نیز ادامه داشته و تاکنون سه هزار و ۲۵۰ خانوار در غالب ۱۱ هزار نفر پذیرش شده است اند.

مراکز رفاهی فرهنگیان در پایتخت کشور عزیزمان ایران استاندارد می‌شوند

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه کلاس‌های درس با حداقل امکانات تجهیز می‌شوند، بیان کرد: جهت ارائه سفرهای ارزان این کار انجام می‌شود و این مساله در حد بضاعت آموزش و پرورش بوده هرچند ممکن است کج سلیقگی هایی باشد ولی جهت اصلاح امکانات متناسب با شرایط پیش می رویم.

بهارلو با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بر این است تا مراکز اسکان دائم فرهنگیان را توسعه دهیم، اظهار کرد: اگر مراکز اقامتی دائم زیاد کردن یابد حتی از نظر هزینه ها نیز به نفع آموزش و پرورش است چراکه استهلاک وسایل جهت تجهیز کلاس های درس در جابجایی کم می شود.

معاون توسعه و پشتیبانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اسکان تابستانی فرهنگیان تصریح کرد: بعد از آخر امتحانات و از ایتدای تیرماه تا ۱۵شهریور اسکان انجام می شود و بعد از آن جهت آماده سازی مدارس در سال تحصیلی تازه آماده می شویم.

وی از استاندارسازی مراکز رفاهی خبر داد و یادآور شد: امسال در پایتخت کشور عزیزمان ایران مرکز رفاهی بنت الهدی بهسازی می شود همچنین مرکز مژده در منطقه نیاوران، مرکز رفاهی منطقه پنج ،مرکز رفاهی منطقه ۱۷ توسعه پیدا می کنند.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: استاندارد سازی مراکز رفاهی و استفاده نکردن از کلاس‌های درس جهت اسکان فرهنگیان همواره مورد توجه است.

انتهای پیام/

اعلام هزینه‌های رفاهی در مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان

واژه های کلیدی: اسکان فرهنگیان | فرهنگیان | امکانات | ایران | آموزش | آموزش و پرورش | اسکان مسافران | سفرهای تابستانی


برچسب ها: , , , , , , ,