رییس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یکی از عواملی که می‌تواند مدارس را ماندگار کند، نگهداری از مدرسه هست.

تعداد مدارس ماندگار در کشور پایین است ، لزوم ورود خیرین مدرسه ساز به مقاوم سازی مدارس

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمدتقی نظرپور رییس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبحگاه امروز در مراسم نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان پایتخت کشور عزیزمان ایران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز قدم های بسیار خوبی در این امر گذاشته و امروزه این فعالیت در سراسر کشور در حال گسترش هست.

عبارات مهم : مدرسه
وی بیان کرد: ۲۰ درصد فضای آموزشی کشور با همت خیرین ساخته شده است و این افتخاری بزرگ جهت ما است که خیرین همکاری جدی در احداث مدارس دارند.

نظرپور ادامه داد: خیرین تلاش می کنند تا نیاز فضای آموزش و پرورش را برطرف و محیطی با نشاط، مقاوم و ماندگار را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه آمار مدارس ماندگار در کشور پایین هست، اضافه کرد: امیدوارم مدارسی که خیرین در این دو دهه ساخته اند جزو مدارس ماندگار کشور باشد.
رییس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه آمار مدارس ماندگار در کشور پایین هست، گفت: یکی از عواملی که می تواند مدارس را ماندگار کند، نگهداری از مدرسه است و بنده از خیرین می خواهم در نگهداری مدارس هم همکاری کنند.
وی عنوان کرد: یکی از بحث های جدی در احداث مدارس مقاوم سازی و دوام آن ها است و در حال حاضر بخشی از فضای آموزشی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران نیازمند مقاوم سازی هست.

رییس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اگر مدرسه مقاوم و ایمن باشد در هنگام بروز یک اتفاق تعداد زیادی دانش آموز سالم و سلامت می مانند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مدرسه | سازمان نوسازی | خیرین مدرسه ساز | فضای آموزشی | تجهیز مدارس |


برچسب ها: , , , ,