مدیر کل آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شیر مدارس قبل از عید به تعداد وعده‌های داده شده است توزیع شد و بعد از عید

شیر مدارس بعد از عید نوروز توزیع نشد

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تبریک هفته معلم، اظهار داشت: روز و هفته معلم ایامی نمادین، جهت پاس داشتن مقام معلم است و ما با بزرگداشت این ایام، تلاش می کنیم توجه جامعه را به مقام شامخ علم و معلم جلب کنیم.
وی با بیان اینکه جایگاه معلم از منظر اجتماعی و دینی بسیار اوج هست، افزود: در این ایام باید تلاش کنیم نقش معلم در توسعه پایدار کشور و رشد و بالندگی را در جامعه برجسته کنیم.

عبارات مهم : بازنشستگان – استخدام

کمرئی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران برنامه های غیرمتمرکز متعددی در سطح مدارس و مناطق دارد و تلاش داریم از معلمان در حد توان و زیاد به صورت معنوی تقدیر کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص سهم پایتخت کشور عزیزمان ایران در استخدام های تازه آموزش و پرورش بیان داشت: شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در زمینه شاخص نیروی انسانی نیازمند توجه بیشتری است و با توجه به حدود صد هزار حق التدریس و حجم بالای خروجی بازنشستگان از آموزش و پرورش شهر تهران، نیاز به ورود نیروی انسانی تازه را بارز می کند.
وی ادامه داد: تعداد بازنشستگان شهر تهران، سال گذشته ۳۶۰۰ نفر بود که آینده نگری می شود امسال به ۴ هزار نفر برسد و عدم تناسب ورودی ها با آن، شکاف موجود در بین نیروهای ورودی و خروجی را زیاد کردن داده هست، ولی هنوز نمی توانیم بگوییم سهم پایتخت کشور عزیزمان ایران از استخدام تازه چه تعداد خواهد بود.
کمرئی در خصوص سهمیه شیر مدارس گفت: شیر مدارس قبل از عید به تعداد وعده های داده شده است توزیع شد و بعد از عید به علت بعضی معاذیر موجود، سهمیه ای تخصیص پیدا نکرد و تعهدات ما در حد همان توزیع شیر قبل از عید بود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بازنشستگان | استخدام | تهران | ایران | آموزش | شیر مدارس | آموزش و پرورش | مدرسه


برچسب ها: , , , , , , ,