سرپرست موسسه علمی آموزشی رزمندگان از برگزاری طرح جهاد علمی جهت ۳۰هزار دانش آموز مقطع متوسطه خبر داد.

شرکت ۳۰هزار دانش آموز مقطع متوسطه در طرح جهاد علمی

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید علی یزدی خواه سرپرست موسسه علمی آموزشی رزمندگان در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه سازمان نهضت سوادآموزی در طول چهار دهه بعد از انقلاب کارها مختلفی انجام داده هست، اظهار کرد: توانمندسازی فرآیندها، همکاری دستگاه ها و شرکت های متفاوت و تقویت اراده بومی در آموزش و پرورش جهت انسداد بی سوادی زبانزد بوده است.

وی ادامه داد: جهت ما مایه مباهات است که در عرصه ریشه کنی بی سوادی و در حوزه علمی و پژوهشی با توجه به خلاقیت های دانش آموز فعالیت هایی را انجام دهیم.

سرپرست موسسه علمی آموزشی رزمندگان گفت: استفاده از تجربیات ارزشمند سازمان نهضت سوادآموزی دستور اکید بنیانگذار انقلاب اسلامی و مطالبه مقام معظم رهبری است.

شرکت ۳۰هزار دانش آموز مقطع متوسطه در طرح جهاد علمی

وی بیان کرد: مدرسه در جهت توانمندسازی معلم در ۱۰محور فعالیت می کند و امسال تابستان دهمین لیگ علمی مدرسه ریاضی سراسر کشور با همکاری دانش آموزان نخبه داخل کشور برگزار می‌شود.

سرپرست موسسه علمی آموزشی رزمندگان با بیان اینکه سه پارک علم و فن آموزی داریم که پارک پایتخت کشور عزیزمان ایران پذیرای هزاران دانش آموز هست، اظهار کرد: این پارک ها در قالب انتقال تجربه و مفاهیم علمی فعالیت می کنند.

یزدی خواه افزود: در تولید محتوای زبان انگلیسی با الگوی اسلامی و ایرانی قدم برداشتیم که در آن استانداردهای روز دنیا و جذابیت های مدنظر دانش آموزان و اولیا مطرح شده است است.

وی از برگزاری طرح جهاد علمی با حضور ۲۵تا ۳۰هزار دانش آموز در مقطع اول و دوم متوسطه خبر داد و گفت : طرح پایه هلی تمدن نیز یکی از برنامه های فعال اجرا شده است این موسسه است.

سرپرست موسسه علمی آموزشی رزمندگان از برگزاری طرح جهاد علمی جهت ۳۰هزار دانش آموز مقطع متوسطه خبر داد.

یزدی خواه در مورد اهداف این موسسه جهت سوادآموزی بیان کرد: آموزش مربیان باید سازگار با ظرفیت های هر استان باشد و ما در سطح موسسه ۱۱۰عنوان کتاب هرساله تالیف می کنیم که تیراژ یک میلیون جلد دارد.

سرپرست موسسه علمی آموزشی رزمندگان گفت: کمک شرکت نهضت سوادآموزی در جهت تولید محتوای تازه با رویکرد سال خواهد بود .

انتهای پیام/

ضرورت ریشه کن کردن بی سوادی در کشور

واژه های کلیدی: نهضت سوادآموزی | انقلاب اسلامی | آموزشی | مدرسه | آموزش | همکاری | فعالیت | اسلامی


برچسب ها: , , , , , , ,