معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از مشورت با شرکت نوسازی وزارت آموزش و پرورش جهت بهسازی اوضاع خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

رایزنی دانشگاه فرهنگیان با شرکت نوسازی جهت بهسازی خوابگاه‌ها

معصومه علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ با بیان اینکه امسال در هفته خوابگاه ها به علت تقارن با ایام انتخابات نامگذاری روزهای هفته از سوی وزارت علوم انجام نشد، عنوان کرد: در دانشگاه برنامه های متعددی جهت گرامیداشت این ایام در نظر گرفته شده است هست.

عبارات مهم : دانشجویان – ساختمان
وی ادامه داد: دانشجویان در فضای خوابگاه ها تعامل و همکاری با یکدیگر را تمرین می کنند و همواره جهت ارتقای کیفیت و اصلاح الگوی مصرف را در برنامه ها تاکیدمی شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویان در محیط خوابگاهی با توجه به اینکه از مناطق متفاوت کشور و با فرهنگ های متفاوت کنار هم قرار گرفتند، احترام به یکدیگر و رسوم را باید رعایت کنند.

علی نژاد تصریح کرد: به دنبال این مساله ایجاد طرح های کارآفرینی در شوراهای صنفی دانشجویی را ایجاد کردیم تا دانشجویان با رسوم مناطق متفاوت زیاد آشنا شوند.

وی از حضور پزشکان و روانشناسان به خوابگاه ها در هفته خوابگاه ها خبر داد و اظهار کرد: پیش از این نیز مراکز مشاوره و دکتر عمومی جهت دانشجومعلمان خوابگاهی درنظر گرفته شده، ولی در این ایام این خدمات به طور خاص ای ارائه می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و ورزشی های گروهی جهت دانشجومعلمان به مناسبت گرامیداشت این هفته در نظرگرفتیم تا بامشارکت دتنشجومعلمان فعالیت هایی کم هزینه را تقویت کنیم.

علی نژاد در خصوص پیگیری به اوضاع ساختمان های قدیمی خوابگاه ها و نوسازی آن بیان کرد: بعضی از ساختمان ها قدیمی و بعضی نیاز به مقاوم سازی وبهسازی دارند که جهت تحقق این مساله با شرکت نوسازی وزارت آموزش و پرورش مشورت هایی درحال انجام هست.

وی افزود: علاوه بر این مساله از خیرین خوابگاه ساز در دانشگاه دعوت می گرددتا به مساله خوابگاه سازی و وقف عام در این زمینه در کنار مدرسه سازی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دانشجویان | ساختمان | دانشگاه | خوابگاه | فرهنگیان | برنامه | دانشگاه فرهنگیان | خوابگاه دانشجویی


برچسب ها: , , , , , , ,