وزیر آموزش و پرورش با اشاره به چالش ها و محدویت ها در آموزش و پرورش گفت: خلاقیت و راه حل های تازه تنها راه رسیدن به نشانه است.

نیاز امروز آموزش و پرورش جهت موفقیت , خلاقیت

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ امروز سیدمحمدبطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع شورای معاونان با گرامیداشت یاد و نام شهدا به خاص شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: کار خود را با درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی «ره» و آرزوی سلامت جهت همه کسانی که از این مرز و بوم محافظت می‌کنند، شروع می‌کنم و از زحمات دکتر دانش آشتیانی که در این مدت کوتاه در شرایط سخت تلاش کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تقدیر از اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه فرهنگیان تلاش کنند، با خلاقیت و نوآوری، مسیر جدیدی را در آموزش وپرورش ترسیم کنیم.

بطحایی ادامه داد: رأی نمایندگان مجلس اعتبار بسیار بزرگی جهت آموزش و پرورش است و مسیر آموزش وپرورش را در سایه الطاف الهی هموار می‌سازد.

نیاز امروز آموزش و پرورش جهت موفقیت , خلاقیت

وزیر آموزش وپرورش گفت: امروز آموزش وپرورش با شرایط بسیار خاصی مواجه هست، از یک طرف سطح انتظارات و توقعات از آموزش وپرورش بسیار اوج رفته و از سوی دیگر، محدودیت‌ها وکمبود امکانات، شرایط خاصی را بر آموزش وپرورش حاکم نموده است.

بطحایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر در مورد آموزش وپرورش، اظهار کرد: تاکید مکرر ایشان بر حل پرسشها آموزش و پرورش با ارائه رویکرد‌های کارشناسانه بر اساس انتظارات نظام جمهوری اسلامی از آموزش و پرورش وظیفه مسئولان مربوطه را مضاعف می‌کند و باید جهت برآورده کردن این انتظارات همواره تلاش کرد.

وی افزود: اگر مسیر فعلی آموزش وپرورش را ادامه دهیم، اهداف نظام اموزش و تربیت محقق نخواهد شد، بنابراین تنها راهی که می‌تواند آموزش وپرورش را به سرمنزل مقصود برساند، خلاقیت و راه حل‌های تازه است.

وزیر آموزش وپرورش گفت: البته تا ایجاد نظم جدید، باید نظم موجود را حفظ نماییم از همه معاونان و مدیران می‌خواهم ذهن خود را به یافتن راه حل‌ها و مسیر‌های تازه معطوف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به چالش ها و محدویت ها در آموزش و پرورش گفت: خلاقیت و راه حل های تازه تنها راه رسیدن به نشانه است.

وی با اشاره به حمایت مدیر جمهور از آموزش وپرورش تصریح کرد: آموزش وپرورش یک نهادمیان بخشی هست، اگر قرار است مسئله محیط زیست و دیگر معضلات جامعه مرتفع شود، باید در آموزش وپرورش سرمایه گذاری کنیم.

بطحایی یادآور شد: با هماهنگی و همدلی همه دست اندرکاران و صاحب نظران، قدم‌های جدی در آموزش وپرورش برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

مسیر فعلی آموزش و پرورش اهداف را محقق نمی کند

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | نمایندگان مجلس | خلاقیت | آموزش | اسلامی | آموزش و پرورش | تعلیم و تربیت | خلاقیت و نوآوری


برچسب ها: , , , , , , ,