رئیس شرکت نهضت سوادآموزی راجع به چگونگی برگزاری دوره‌های توانمندسازی آموزشیاران توضیح داد.

جزییات برگزاری دوره توانمندسازی آموزشیاران نهضت

علی باقرزاده رییس شرکت نهضت سوادآموزی در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص دوره های توانمندسازی آموزشیاران بیان کرد: محتوای آموزشی دوره توانمندسازی به تدریج روی پورتال جهاد دانشگاهی در حال بارگذاری بوده و متقاضیان مورد نیاز است با ترتیبی که از طریق اطلاعیه جهاد دانشگاهی بارگذاری می شود به سایت مراجعه و از مطالب استفاده کنند.
وی ادامه داد: مطالب مهم دوره، مجموعه فیلم های کوتاهی است که به وسیله اساتید ضبط و بارگذاری شده است است و نسخه pdf کتاب ها تنها جهت مطالعه زیاد هست.

عبارات مهم : نهضت سوادآموزی – آموزش و پرورش

رییس شرکت نهضت سوادآموزی گفت: سوالات آزمون پایانی، از محتوای فیلم های آموزشی طراحی می شود بنابراین مورد نیاز است تمام مطالب فیلم های ضبط و بارگذاری شده است مورد توجه قرار گیرد.
باقرزاده با بیان اینکه طبق قرارداد، جهاد دانشگاهی مسئول پاسخگویی به سوالات و برطرف پرسشها عضویت کنندگان هست، تصریح کرد: در صورت بروز اشکال در دریافت مطالب، صرفا از طریق جهاد دانشگاهی پیگیری و آموزشیاران از مراجعه به واحدهای سوادآموزی شهرستان ها و مناطق خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ رابطه ای بین شرکت در این آزمون و موضوعاتی مثل استخدام و تبدیل اوضاع وجود ندارد، اظهار داشت: البته شرکت به طور مستمر اجرای قانون اصلاح بند ۱۰ ماده ۱۷ را از طریق وزارت متبوع پیگیری کرده و خواهد کرد.
رئیس شرکت نهضت سوادآموزی تاکید کرد: فقط افرادی می توانند در این دوره شرکت کنند که تا آخر سال ۱۳۹۵ حداقل یک دوره با سوادآموزی همکاری داشته باشند و شرکت در دوره و پذیرفته شدن در آزمون دلیلی بر الزام همکاری با موسسات و شرکت‎های طرف قرارداد در سال ۹۶ نیست.
باقرزاده با اشاره به اینکه هماهنگی مورد نیاز جهت تخصیص داده شده است وقت مناسب مطالعه و بهره برداری از محتوای آموزشی انجام می شود، گفت: افرادی که تا سال ۱۳۹۵ حداقل یک دوره با سوادآموزی همکاری داشتند، ولی نتوانسته در موعد مقرر عضویت کنند، اطلاعات آن ها بعد از آخر مهلت عضویت از سوی معاونت سواد آموزی ادارات کل به شرکت سوادآموزی اعلام شده است بعد از بررسی اسامی افراد معرفی شده است و در صورت دارا بودن سابقه همکاری قبل از سال ۹۶ (داشتن سابقه در سامانه سوادآموزی) می توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی اقدام به عضویت کنند.
وی یادآور شد: نحوه شرکت در آزمون نهایی بعد از آخر بارگذاری محتوی آموزشی از طریق سایت جهاد دانشگاهی متعاقبا اعلام می شود؛ بنابراین از مراجعه به واحدهای سوادآموزی در ادارات و مناطق آموزش و پرورش خودداری شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نهضت سوادآموزی | آموزش و پرورش | مطالب مهم | بارگذاری | آموزشی | قرارداد | همکاری | نهضت سوادآموزی


برچسب ها: , , , , , ,