رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۶ به بیان توضیحاتی در مورد تعطیلی دارالقرآن در این منطقه پرداخت.

جزئیات تعطیلی دارالقرآن در منطقه16

محمد حسین عدالت‌آذری مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص خبر منشتر شده است در خصوص تخلیه مدرسه‌ای در منطقه ۱۶ عنوان کرد: این بنا ملکی موقوفه به آموزش و پرورش بوده و کاربری مدرسه نداشته بلکه به عنوان دار‌القرآن فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: اکنون چندین سال است که این کاربری جهت ملک مذکور به صورت دارالقرآن‌ بوده و به طور ناگهانی بدون هیچگونه آگاهی قبلی حکم تخلیه آن را گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۶ گفت: هیأت امنای‌ مسجد سرو دانش‌ که این دارالقرآن‌ نیز تحت پوشش آن بوده است وارد عمل شده است و حکم تخلیه این دارالقرآن‌ را گرفتند و پیش از این نیز هیچگونه اطلاعی داده نشده بود.

جزئیات تعطیلی دارالقرآن در منطقه۱۶

عدالت‌آذری‌ گفت: این مسئله از طرف آموزش و پرورش منطقه همچنین اداره کل در حال پیگیری است تا کاربری دارالقرآن‌ را به این محیط بازگردانیم‌.

وی اظهار کرد: بیشترین فعالیت دارالقر‌آن در ایام تابستان بود و با توجه به اینکه فقط ۲ دارالقرآن‌ در منطقه وجود دارد با بسته شدن این مکان در واقع نیمی از کار از بین رفته است.

عدالت‌آذری یادآور شد: این مسئله موجب شده است که در مورد مدارس منطقه‌ که اجاره‌ای یا موقوفه‌ هستند دلواپس باشیم؛ هرچند‌ اجاره‌نامه‌ها جهت ادامه کار جهت سال تحصیلی آینده تمدید شده است است ولی به هر حال باید پیگیری‌ بیشتری جهت این امر انجام شود.

گفتنی هست؛ پیش از این در اینترنت خبری مبنی بر تخلیه مدرسه‌ای در منطقه ۱۶ انتشار یافته بود که طبق بیانات مسئولان این مکان کاربری مدرسه نداشته و دارالقرآن‌ بوده است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۶ به بیان توضیحاتی در مورد تعطیلی دارالقرآن در این منطقه پرداخت.

انتهای پیام/

ماجرای تخلیه دارالقرآن در منطقه ۱۶ تهران

واژه های کلیدی: مدرسه | اداره | اجاره | آموزش | کاربری | فعالیت | آموزش و پرورش | آموزش و پرورش منطقه ۱۶


برچسب ها: , , , , , , ,