رئیس گروه تحقیق و پژوهش در همایش تجلیل گزارش فعالیتهای ستاد هفته پژوهش را اعلام کرد: متاسفانه فرهنگ پژوهش برخلاف فرهنگ آموزش، گسترش چندانی نیافته و نهادینه نشده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، دکتر متقی رئیس گروه تحقیق و پژوهش در همایش تجلیل گزارش فعالیتهای ستاد هفته پژوهش اظهار کرد : اين‌واقعيت‌ نبايد كسي‌ را بر آشفته‌ كند كه‌ پژوهش در حوزه آموزش و پرورش با چالش های فراوان روبرو است ومتاسفانه فرهنگ پژوهش برخلاف فرهنگ آموزش، گسترش چندانی نیافته و نهادینه نشده است وطبیعی است که استفاده مفید و موثر از ظرفیت‌های موجود تحقیقاتی آن نیز مورد غفلت قرارگرفته است .

در این میان هفته پژوهش یکی از معدود فرصتهای است که در آن به طور جد پژوهش و پژوهشگری مورد بحث و راه های توسعه پژوهش و کاربست یافته های آن محورتوجه قرار می گیرد.
به منظوراستفاده حداکثری از این ظرفیت ستاد هفته پژوهش اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان از اواسط شهریور ماه با تشکیل جلسات و جمع آوری نتایج فراخوانهای پژوهشی آغاز کرد .همچنین با توجه به دستورالعملهای ارسالی از پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش نسبت به فراخوان و دریافت اطلاعات پژهشگران برتر استان اقدام کرد.

در این گزارش ضمن بیان نتایج اشاره شد :
دبیرخانه هفته پژوهش ضمن تشکر و قدردانی از همه پژوهشگران فرهیخته اعلام می دارد که علاوه بر تقدیر و تقدیم هدیه به مجموع دویست نفر از همکاران که در عناوین ذکر شده انتخاب گردیده اند از ۱۱۱ نفر از صاحبان اثر برتر و مدیران مدارس فعال تقدیر می کند که تقدیرنامه های آنها به روسای محترم مناطق و نواحی تحویل گردید و امید است که به نحو شایسته به این عزیزان تقدیم گردد.


برچسب ها: , , ,