رئیس امور آموزش وپرورش عمومی و فنی حرفه‌ای شرکت برنامه و بودجه کشور با اشاره به تخصیص اعتبار جهت آموزش و پرورش گفت: پرداخت کامل معوقات به شرط تامین اعتبار م

تخصیص اعتبار هزار و ۷۰۰ میلیاردی جهت آموزش و پرورش ، تامین اعتبار لازمه پرداخت معوقات فرهنگیان تا آخر اردیبهشت

علی الهیاری مدیر امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ای شرکت برنامه و بودجه کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص وقت پرداخت معوقات فرهنگیان و میزان تامین اعتبار جهت این مساله اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آموزش و پرورش از خزانه دریافت کرده که توزیع استانی می شود.

عبارات مهم : آموزش
وی ادامه داد: بعد از این مرحله درصدد هستیم تا جهت مابقی معوقات نیز تامین اعتبار داشته باشیم.

رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ای شرکت برنامه و بودجه کشور گفت: ابتدای سال و بودجه ماه فروردین به عنوان تنخواه در نظر گرفته شده است و از ماه های بعدی بودجه به جریان می افتد و تخصیص های سه ماهه اعتبار انجام می شود همچنین درآمدهایی کشور به خزانه واریز شده است تا پرداخت های مورد نیاز انجام شود.

الهیاری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا سایر معوقات باقی مانده جهت پرداخت تامین اعتبار شود، اظهار کرد: اکنون دو بخش حق التدریس شاغلان و امتحانات باقی مانده و سایر معوقات در سال ۹۵ پرداخت شده است هست.

وی راجع به وقت دقیق پرداخت معوقات تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا آخر اردیبهشت ماه این کار محقق شود، ولی به شرط تامین اعتبار امکان این امر وجود دارد.

رئیس امور آموزش وپرورش عمومی و فنی حرفه ای شرکت برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از معوقات در سال ۹۵ پرداخت شد، گفت: اکنون معوقات امتحانات ۹۷ میلیارد و معوقات حق التدریس شاغلان ۴۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است هست.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آموزش | اعتبار | برنامه | بودجه کشور | آموزش و پرورش | سازمان برنامه و بودجه | معوقات فرهنگیان |


برچسب ها: , , , , , ,