مدیر بخش مرکز پژوهش‌های لبنان گفت: در تلاش هستیم تا از غنای پرورشی کشور عزیزمان ایران جهت پرورش دانش آموزان لبنانی بهره‌مند شویم.

بهره مندی از غنای پرورشی کشور عزیزمان ایران در پرسشها تربیتی

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ عباس کنعان مدیر بخش مرکز پژوهش های لبنان در نشست یکسان حزب الله لبنان با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار داشت: نشانه آمدن بهره مندی از چشمه گذاری ربانی است به خاص آنکه بحث مورد توجه عنوان رشد فکری و پرورشی هست.

عبارات مهم : آموزش و پرورش – جوانان
وی گفت: با توجه به اینکه عنوان پرورشی بر امری دلالت دارد که حاکی از تحولات فکری بشر است بنابراین از این چشمه جوشان معرفت بهره مند می شویم از مبانی تئوریک و عملی استفاده کنیم و به لبنان که معدن فرهنگ ها است آن را انتقال دهیم.

کنعان تصریح کرد: این پایه دین محمدی اصیل را بنا می کنیم و به علت اینکه جمهوری اسلامی پایه فکری و بنیانی محسوب می شود؛ اندیشه خود را بر افکار امام خمینی (ره) شکل می دهیم و آن را بر مبنای جریان فکری مقام معظم رهبری استمرار می بخشیم.

مدیر بخش مرکز پژوهش های لبنان گفت: تلاش داریم در نخستین وقت اطلاعات پرورشی را به لبنان انتقال یافته کنیم آیا که مبانی فکری کشور عزیزمان ایران در لبنان قابل اجرا هست.

وی با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ به لبنان نشانگر رشد جوانان این کشور هست، اظهار کرد: در برابر فرهنگ و جنگ نرم با این روش می توان ایستادگی کرد و عنصرهای فکری و عقیدتی در جنگ نرم وجود دارد که باید با شکل گیری بنیان فکری در برابر آن ایستادگی کرد.

کنعان افزود: داده ها و شاخص هایی یکسان بین کشور عزیزمان ایران و لبنان وجود دارد که این تعامل مبانی پرورش فکری را تشکیل می دهد و امیدواریم در این بازه زمانی کوتاه به مبانی نظری و غنایم پرورش فکری اتحادیه دست یابیم.

مدیر بخش مرکز پژوهش های لبنان عنوان کرد: ابزار و وسایل متناسب با فرهنگ لبنان را شاهد بودیم به همین علت موسسه هایی که در امور جوانان فعالیت دارند در حد رسمی این فعالیت را گسترش می دهند.

وی تصریح کرد: بعد از جنبش حزب الله در لبنان پیشبرد فرهنگی به وجود آمده است که تلاش می کنیم که در قالب موسسات وابسته به حزب الله فعالیت های خود را گسترش دهیم.

کنعان گفت: قصد داریم تعداد اندکی از دانش آموزان لبنانی را جهت دیدار از مکان های زیارتی و موسسات دان آموزط و دانشجویی به کشور عزیزمان ایران بیاوریم و این گروه حاضر نیز فعالیت های خاص خود را دارد.

مدیر بخش مرکز پژوهش های لبنان با بیان اینکه باید از غنای پرورشی کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: باید بتوانیم با این تعامل سند پرورشی و فکری جوانان را پیاده سازی کنیم.

انتهای خبر /

واژه های کلیدی: آموزش و پرورش | جوانان | لبنان | فرهنگ | ایران | فعالیت | انتقال | حزب الله لبنان


برچسب ها: , , , , , , ,