به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه کوهپایه دوره آموزشی ‌، مهارتی ، معرفتی ، تشکیلاتی سازمان دانش آموزی با حضورعباس زهیری رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهانبرگزار گردید.

در ابتدای این برنامه سعید صدری رییس اداره آموزش و پرورش منطقه کوهپایه ضمن عرض خیر مقدم به رییس سازمان دانش آموزی و همراهان و مربیان سازمان دانش آموزی منطقه ،به سختی های کار سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت براساس گزارش سازمان دانش آموزی استان ، سازمان دانش آموزی منطقه کوهپایه از لحاظ جذب رتبه اول را در استان داشته است .

وی با بیان این که همه ی فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای اعتلا و رشد تربیتی – مهارتی دانش آموزان است افزود اجتماعی زندگی کردن در بحث پیشتازان و فرزانگان و اردوها می تواند خودش را نشان دهد .

سپس رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان در جمع مربیان منطقه کوهپایه گفت هدف در سازمان دانش آموری اجرایی کردن ساحت های تربیتی است .

وی گفت متاسفانه عمده دغدغه و فعالیت های مدیران و خانواده ها به مسائل آموزشی مشغول شده و بنحوی فعالیت های تربیتی فراموش شده است و همه گیر شدن برخی آسیب ها در سراسر کشورنیز بخاطر غافل شدن از بسیاری از مسائل تربیتی است .

وی در ادامه افزود شاداب سازی و نشاط در مدارس به شکل مطلوبی وجود ندارد چرا که به علاقه مندی های دانش آموزان توجه جدی نمی شود .وی افزود اگر آموزش های لازم در خصوص چادر زنی، اطفای حریق و زندگی در شرایط سخت داده شود و مسائل توسط همه ی دست اندرکاران جدی گرفته شود خیلی از مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد .

عباس زهیری در پایان با بیان این که ان شا الله در این اردوی یک روزه ، بستری برای گسترش فعالیت های سازمان دانش آموزی ایجاد شود اظهار داشت شما مربیان هستید که مستقیما با دانش اموزان در ارتباط هستید و این فرصت را قدر بدانید .

سپس مربیان جهت آموزش به دو گروه تقسیم شدند و مهارت های لازم به آنان آموزش داده شد در پایان مربیان در برنامه کوهپیمایی در منطقه کوهستانی روستای جبل شرکت نمودند و ضمن اشاره به پاکسازی و لزوم حفظ محیط زیست و توجه به معضلات زیست محیطی ، با یک باور قلبی و با تمام وجود به پاکسازی و حفظ و حراست زمین که مادر همه ی ماست پرداختند تا زمین را که امانت الهی می باشد به نسل آینده برای زندگی بهتر تحویل دهند . با تلاش حاضرین قسمتی از منطقه پاکسازی و زباله های آنجا جمع آوری شد .


برچسب ها: , , , , ,