به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان امید قائمی در جلسه اتاق فکر معاونت سوادآموزی گفت: تفکر در اسلام جایگاه والایی دارد . به گونه ای که یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت بیان شده است.

از صاحب نظران و پیشکسوتان بازنشسته و صاحب فکر معاونت سوادآموزی برای تعامل و هم فکری با این مجموعه ارزشمند دعوت بعمل آمد.

امید قائمی معاون سوادآموزی ضمن توضیح برنامه های معاونت بویژه برگزاری مراسم ۷ دی گفت : عقیده بنده بر این است که صحیح اندیشی و ارائه یک ایده نو و همچنین معطوف بودن به مسائل روز با استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان از اهم امور ادرات است که با در نظر گرفتن و مهم شمردن آن یقینا به خواسته های مطلوب خواهیم رسید.

قائدی رییس اداره آموزش و دوره های سوادآموزی معاونت سوادآموزی ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان گفت: اتاق فکر پلی است محکم بین ایده و عمل و باید ویژگیهایی همچون هم اندیشی ، تولید فرآورده های فکری و انتقال به مخاطبین ، بروز بودن و آگاهی از مسائل روز و همکاری در مسائل اجرایی و تشریفات سیاستگذاری مختص اتاق فکر است که نباید نادیده گرفته شود.

گفتنی است اتاق فکر از جمله برنامه های مدون سالیانه معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است که به طور مرتب جلسات آن در طول سال برگزار می گردد.


برچسب ها: , , ,