به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۶، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در ناحیه با مدیر و معاونین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که احمدی معاون پرورشی اداره کل، شکری رییس اداره فرهنگی و هنری، طباطبایی رییس اداره قرآن، ظهیری رییس سازمان دانش‌آموزی و نیز جمعی از کارشناس مسئولان و کارشناسان ادارات اداره کل حضور داشتند، اعتباریان مدیر ناحیه و مهدیان معاون پرورشی، به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های ناحیه بویژه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی پرداختند.

مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان امروز در قالب گروه‌های مختلف از مدارس و سایر مراکز آموزشی و پرورشی ناحیه بازدید به عمل آوردند.

همچنین در پایان بازدید مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان از مدارس و سایر بخش‌های ناحیه، نشستی برگزار گردید که در این نشست محمدجواد احمدی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران شاغل در ناحیه در بخش‌‌های مختلف، نظم، پویایی، همدلی و نشاط فراوان را شاخصه مهم این ناحیه دانست.

علیرضا اعتباریان مدیر ناحیه نیز ضمن قدردانی از حضور و بازدید مسئولین اداره کل، دستاوردهای ناحیه را نتیجه پشتکار و همکاری فرهنگیان شاغل در ناحیه دانست و تلاش برای نزدیک‌تر شدن به شاخص‌های آموزشی و پرورشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هدف مهم همه همکاران بیان کرد.


برچسب ها: , , , ,