معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از زیاد کردن اعتبارات جهت سرانه دانش آموزان در سال ۹۶ خبر داد.

افزایش ۴۰ درصدی سرانه مدارس در سال ۹۶

حسین فرزانه معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص اوضاع پرداخت سرانه دانش آموزی در مدارس دولتی جهت سال آینده عنوان کرد: در بودجه سال ۱۳۹۶ مصوب شده است که دو زیاد کردن خاص جهت سرانه‌های آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است است.

وی افزود: مبالغ مربوط به ردیف‌های سرانه نسبت به سال قبل با زیاد کردن حدود ۳۰-۴۰ درصد مصوب شده است هست، همچنین از محل ردیف درآمد‌های مالیاتی نیز مبالغ جداگانه‌ای جهت این امر در نظر گرفته شد.

معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: البته هر دو مورد بستگی به میزان تخصیصی دارد که شرکت برنامه و بودجه اعلام می‌کند.

افزایش ۴۰ درصدی سرانه مدارس در سال ۹۶

فرزانه عنوان کرد: به طور کلی سه نوع سرانه در مدارس وجود دارد که مشمول بر مجتمع‌های شبانه‌روزی، مدارس دِه مرکزی و مدارس عادی بوده که با توجه به شرایط اعتباری جهت هر کدام از ردیف‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: جهت امسال زیاد کردن مبلغ سرانه از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که تا کنون به طور میانگین ۳۷ درصد آن تخصیص پیدا کرده است و تا آخر سال به تدریج مابقی اعتبار پرداخت خواهد شد که امیدواریم تخصیص ۱۰۰ درصدی جهت سرانه مدارس داشته باشیم.

انتهای پیام/

سرانه مدارس سال ۹۶ چقدر است؟

واژه های کلیدی: آموزش | اخبار آموزش و پرورش | سرانه آموزشی | دانش آموزان | مدارس دولتی |


برچسب ها: , , , ,