انجمن تخصصی نخبگان دانش آموزی ادب و هنر اصفهان در چهار رشته شعر، داستان، نقالی و پرده خوانی و فیلم کوتاه و با حضور مسئولین و دانش آموزان در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرتضی شکری ، رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم افتتاحیه انجمن تخصصی نخبگان دانش آموزی ادب و هنر اصفهان با اشاره به اینکه رفتار انسان از نوع نگرش و باور او سرچشمه می گیرد، گفت: انسان ها همانگونه که باور داشته باشند می توانند بیاندیشند و خلق کنند و توانمندی آدمی را باورهای او تعیین می کند.

وی با بیان این مطلب که تفاوت انسانها تفاوت میان باورهای آنان است؛ اظهار داشت: ما ، شما دانش آموزان باور داریم و به استعداد و توان شما اعتقاد داریم ؛زیرا که خود را در تمام رقابتهای استانی و کشوری در رشته های علمی، ادبی، هنری، ورزشی و غیره ، ثابت کرده اید .

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه ادبیات یکی از ریشه های درخت فرهنگ است افزود:دین و مذهب، هنر، اساطیر و الگوهای تاریخی در کنار ادبیات چهار ریشه درخت فرهنگ می باشند که شما دانش اموزان همانند قطرات آبی هستید که پای این درخت فرهنگ ایرانی اسلامی ریخته خواهید شد تا ان شاءالله در سالهای آینده میوه های خوشرنگ و شاداب این درخت به بار، نشسته و همگان از هنر و ادبیات شما استفاده نمایند.

اجرای همنوازی دانش آموزان مدرسه موسیقی، قرائت شعر و اجرای نقالی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم افتتاحیه بود.

شایان ذکر است کارگاه های آموزشی در چهار رشته شعر، داستان، نقالی و پرده خوانی و فیلم کوتاه با گرایش کارگردانی و فیلم نامه نویسی روزهای پنج شنبه هرهفته بجر ایام امتحانات دیماه دانش آموزان و به تفکیک جنسیت تا پایان اسفندماه در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.


برچسب ها: , ,