سخنگوی المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ با اشاره به آمادگی کامل جهت برگزاری برنامه به تشریح شرایط برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر پرداخت.

آمادگی کامل جهت برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ در کشور

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ نشست خبری المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ با حضور حمیدرضا عظمتی مدیراجرایی و سخنگوی رسمی المپیاد، محمدعلی آبام مدیر کمیته المپیاد جهانی کامپیوتر در هتل آزادی صبحگاه امروز برگزار شد.

در این نشست عظمتی با بیان اینکه در سال ۲۰۱۲ تیم اعزامی کشور این پیشنهاد را مطرح کردند، عنوان کرد: در سال ۲۰۱۳ با توجه به درخشش کشور عزیزمان ایران و بررسی‌های انجام شده است یا این میزبانی موافقت شد و در سال ۹۵ دولت بودجه از به آموزش و پرورش جهت این امر تخصیص داده شده است می‌دهد.

آمادگی کامل جهت برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ در کشور

وی افزود: در واقع مجری و میزبان اصلی آموزش و پرورش است و کار گروهی در حوزه معاونت پشتیبانی ایجاد شد که ۱۰ کارگروه متفاوت با ۱۰ ماموریت مهم تشکیل شد که مهم‌ترین آن‌ها مشمول بر کمیته تشریفات، فنی و حفاظت است.

سخنگوی کمیته المپیاد کامپیوتر ۲۰۱۷ تصریح کرد: کمیته‌ها و گروه‌های شکیل شده است در قالب سه گروه تقسیم بندی شدند که شامل آموزش و پرورش، مرکز ملی استعداد‌هایی درخشان، اساتید و اعضایی هیئت علمی همچنین اساتیدی از دانشگاه صنعتی شریف است

عظمتی بیان کرد: فعالیت گسترده‌ای جهت اجرای مسابقه های انجام شده است و با آمادگی کامل از روز شنبه آغازگر این مناسبت بین المللی هستیم.

وی گفت: این دوره جز پر تعدادترین مسابقه های بوده و ۸۵ کشور در قالب تیم‌های چهارنفره در المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ شرکت خواهند کرد و این دوره شاهد حضور کشور فلسطین نیز هستیم.

سخنگوی المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ با اشاره به آمادگی کامل جهت برگزاری برنامه به تشریح شرایط برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر پرداخت.

سخنگوی کمیته المپیاد کامپیوتر ۲۰۱۷ در خصوص تسهیلات به دانش آموزان شرکت کننده ادامه داد: افرادی که بتوانند در این المپیاد رتبه برآورند بدون کنکور می‌توانند در دانشگاه تحصیل کنند.

وی بیان کرد: این دوره جز پر تعدادترین مسابقه های بوده و ۸۵ کشور در قالب تیم‌های چهارنفره در المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ شرکت خواهند کرد که کشور عزیزمان ایران جهت این دوره ۲ تیم اعزام کرده، همچنین شاهد حضور کشور فلسطین نیز هستیم.

عظمتی در خصوص تسهیلات به دانش آموزان شرکت کننده ادامه داد: افرادی که بتوانند در المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ رتبه بیاورند بدون کنکور می‌توانند در دانشگاه تحصیل کنند که جهت ۱۰ نفر اول امکان تحصیل در رشته مورد نظر خود و جهت برگزیدگان در سطح کشور امکان تحصیل در حوزه تخصصی بدون کنکور وجود دارد.

وی بیان کرد: جهت اجرای این مناسبت مهم برخوردی کاملا علمی از سوی آموزش و پرورش شد و از تراز علمی بالایی برخوردار هستند.

عظمتی با بیان اینکه این دوره بیست و نهمین دوره برگزاری مسابقه های هست، گفت: از نخستین دوره‌های برگزاری در این المپیاد شرکت داشتیم و اکنون جز ۱۰ رتبه برتر در المپیاد کامپیوتر هستیم.

در حال تکمیل/

آمادگی کامل جهت برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ در کشور

برگزیدگان المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ بدون کنکور دانشگاه می‌روند

واژه های کلیدی: دانشگاه | کامپیوتر | مسابقه | تسهیلات | برگزاری | آموزش | اخبار آموزش و پرورش | المپیاد جهانی


برچسب ها: , , , , , , ,