به عبارت ساده‌تر، می‌توان گفت که کارمندان نسل تازه اگر اعتقاد باشند که رییس‌شان آن‌ها را درک می‌کند و از نیازهای آن‌ها آگاه هست، سخت‌تر کار می‌کنند و

6 انتظاری که کارمندان از مدیر ارزش دارند

به عبارت ساده‌تر، می‌توان گفت که کارمندان نسل تازه اگر اعتقاد باشند که رییس‌شان آن‌ها را درک می‌کند و از نیازهای آن‌ها آگاه هست، سخت‌تر کار می‌کنند و وفادار باقی می‌مانند. در ادامه به ۶ مورد از انتظاراتی که کارمندان شرکت از شما دارند، اشاره می‌کنیم.

انتظارات کارمندان از مدیر شان

یکی از چالش‌هایی که یک کارآفرین با آن مواجه می‌شود، نحوه مدیریت کارکنان هست. در این رابطه کتاب‌های زیادی تالیف شده‌اند و کلاس‌های آموزشی متعددی نیز تشکیل شده‌ هست. ولی زمانی که اداره خود را پر از کارمندان نسل جدیدی می‌بینید که هرکدام شخصیت متمایز، نقاط قوت و ضعف و همچنین رویاهای خود را دارند، وقت آموزش و یادگیری واقعی شروع می‌شود.

یکی از مواردی که در این دوره به سرعت می‌آموزید، مسایلی است که بعد از استخدام ممکن است فرد کارجو با رییس خود داشته باشد و به همین علت از شغل خود استعفا دهد. در صورتی که جهت هدایت و رهبری کارکنان خود وقت کافی بگذارید و تلاش کنید، نشان داده‌اید که دوست ندارید تا ریاست نادرستی داشته‌ باشید. طبیعی است که مطرح کردن این عنوان از عمل به آن آسان‌تر هست، آیا که به ندرت اتفاق می‌افتد تا کارمندان نسبت به راهنمایی‌های رییس خود احساس رضایت کنند و طبق گفته او واکنش‌ها نمایند.

۶ انتظاری که کارمندان از مدیر ارزش دارند

به عبارت ساده‌تر، می‌توان گفت که کارمندان نسل تازه اگر اعتقاد باشند که رییس‌شان آن‌ها را درک می‌کند و از نیازهای آن‌ها آگاه هست، سخت‌تر کار می‌کنند و وفادار باقی می‌مانند.

وقت آن‌ها از پول با ارزش‌تر است

زمانی که رییس، کارمندان را تا دیروقت در اداره نگه می‌دارد یا حجم زیادی از کار را در آخرهای شب و یا تعطیلات به عهده آن‌ها می‌گذارد، این مساله قطعا نفرت کارمندان را در پی خواهد داشت. بنابراین می‌بایست به وقت کارکنان ارزش قایل شوید و به آن احترام بگذارید.

اکثر پروژه‌ها به کار گروهی نیاز دارند و هنگامی که یکی از اعضای تیم بخش اختصاصی خود را تمام می‌کند و آن‌ را به شما تحویل می‌دهد، این انتظار را از شما دارد که به سرعت کار او را کامل کنید تا به وظایف دیگر خود برسد و منتظر شما نماند. دانستن این توصیه که رییس شرکت یک گلوگاه جهت تکمیل امور نیست بسیار اهمیت دارد و از ناکارآمدی اداره جلوگیری می‌کند.

به عبارت ساده‌تر، می‌توان گفت که کارمندان نسل تازه اگر اعتقاد باشند که رییس‌شان آن‌ها را درک می‌کند و از نیازهای آن‌ها آگاه هست، سخت‌تر کار می‌کنند و

آن‌ها مایلند تا از اتفاقاتی که ممکن است جهت شرکت بیافتد، مطلع شوند

در صورتی که فعالیت اداره شما به صورت کاملا محرمانه صورت می‌گیرد، این احتمال وجود دارد که کارکنان شما از این طبقه‌بندی رضایت نداشته باشند. اگر کارمندان در تصمیمات اتخاذ شده است جهت شرکت دخیل نباشند، معمولا از این بابت رنجیده نمی‌شوند. ولی اگر این اتفاق درمورد برنامه‌ها و مسیرهای پیش روی شرکت باشد، باعث ناراحتی آ‌ن‌ها خواهد شد.

کارکنانی که در برابر تعداد زیادی از رویدادهای غیرمعمول شرکت تحمل می‌کنند یا هیچ تصوری از ۶ ماه آتی شرکت شما ندارند، به مرور حس بی اعتمادی در آن‌ها ایجاد خواهد شد. هیچ کس دوست ندارد تا بدون اطمینان از در اختیار گذاشتن اطلاعات مهم به او، نهایت تلاش خود را جهت کسب و کار و رییسش به کار گیرد.

آن‌ها به یادگیری مسایل تازه علاقه‌مند هستند

این روزها به ندرت پیش می‌آید که یک کارمند طبق روال ثابتی که جهت همه مقامات شرکت در نظر گرفته‌ شده، فعالیت خود را به شکل صحیح ادامه دهد. یکی از راه‌های نتیجه‌ بخش جهت جلب رضایت آن‌ها، این است که مطمین شوید آن‌ها همسو با وظیفه که در شرکت دارند، مهارت‌های تازه‌ای را می‌آموزند. بدهید وسیله به طور مداوم بر دانش و توانایی‌های کارکنان شما افزوده می‌شود.

یادگیری مسایل تازه اعضای شرکت را مشغول نگه می‌دارد و این آگاهی را به آن‌ها می‌دهد که در صورت رفتن به سوی شغل دیگر، اداره شما از آن‌ها کارمند بهتری را ساخته است.

۶ انتظاری که کارمندان از مدیر ارزش دارند

آن‌ها از عدم وجود حریم شخصی متنفر هستند

در چند سال اخیر، اکثر شرکت‌ها به سمت محیط اداری باز، سیستم خود را عوض کردن داده‌اند. بدهید وسیله کارمندان فضای کاری مشترکی را در اختیار دارند که میان میزهای هرکدام پارتیشن کوچکی وجود دارد یا حتی ممکن است به طور کامل دیواری میان آن‌ها وجود نداشته باشد. نظریه‌ای که این رویکرد را بوجود آورده، اعتقاد است که بدهید وسیله ارتباطات، همکاری و شفافیت اصلاح می‌یابد.

عمل به این روش، این حس را جهت کارمندان ایجاد می‌کند که در فضای باز نظارت بهتری روی فعالیت آن‌ها دارید و نتیجه آن کم کردن اطمینان نسبت به افراد شرکت شما خواهد بود.

به عبارت ساده‌تر، می‌توان گفت که کارمندان نسل تازه اگر اعتقاد باشند که رییس‌شان آن‌ها را درک می‌کند و از نیازهای آن‌ها آگاه هست، سخت‌تر کار می‌کنند و

آن‌ها به تحسین و ترفیع نیاز دارند

به عنوان یک کارآفرین، اغلب ما انتظار داریم که گروه‌ها جهت شرکت در کسب موفقیت تجارت‌مان نهایت تلاش خود را به کار گیرند. این اتفاق تنها ممکن است در ابتدای کار صورت گیرد. ولی اگر که کارکنان شما تلاش زیادی می‌کنند و به تعهدات خود بدون هیچ چشم‌داشتی عمل می‌کنند، باید به سرعت از احتمال افت فعالیت سودمند آن‌ها جلوگیری کنید. کارفرمایان نهایت تلاش خود را می‌کنند تا جهت موفقیت کسب و کار خود، وظایف متعددی را به عهده کارمندان بگذارند، ولی در این راستا تنها ۲ عامل باعث رسیدن به این مهم می‌شود: یکی ستایش کیفیت کاری کارمندان و دیگری زیاد کردن پاداش جهت افراد سخت‌کوش است.

هیچ‌کس به معنای واقعی رییس خود را دوست ندارد

به عنوان یک رهبر جهت شرکت خود، شایسته است که به کارکنان خود احترام بگذارید و به آن‌ها اعتماد داشته باشید. بسیاری از کارفرمایان به اشتباه، جهت تحسین و علاقه کارمندان نسبت به خود طمع می‌کنند. مهم نیست که فضای کاری شما تا چه اندازه لذت‌بخش است یا چقدر خود را در زندگی کارمندان تاثیرگذار می‌بینید. حقیقت این است که هیچ‌کس عاشق رییس خود نیست.

کارمندان شما به رهبری نیاز دارند که دیدگاهی هوشمندانه، عادلانه و دلگرم‌کننده داشته باشد. اگر به حس علاقه بیشتری در زندگی نیاز دارید، می‌بایست وقت و انرژی بیشتری را جهت دوستان و خانواده خود صرف کنید. اگر که کارکنان خود را از خانواده خود بدانید، تصویر العمل احترام‌آمیز کمتری در برابر آن خواهید دید. به کارمند خود کمک کنید تا به وظیفه‌ای که برعهده دارد عشق بورزد، نه به کسی که برایش کار می‌کند.

۶ انتظاری که کارمندان از مدیر ارزش دارند

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle

عبارات مهم : یادگیری – کارمند
منبع : itresan.com

واژه های کلیدی: یادگیری | کارمند | زندگی | اداره | کارمند | فعالیت | سبک زندگی | کار و زندگی


برچسب ها: , , , , , ,