آنچه پیش روی شماست، بایدها و نبایدهای اول صبح است تا به قول گوینده و مجری ها روز خوبی داشته باشید:

چگونه یک روز کاری عالی داشته باشیم؟

آنچه پیش روی شماست، بایدها و نبایدهای اول صبح است تا به قول گوینده و مجری ها روز خوبی داشته باشید:
یکی دو ساعت اول صبح می تواند نقش تعیین کننده ای در سطح بازده و کارکرد شما در طول روز کاری داشته باشد. بعد مهم است که صبح را خوب، طبیعی و سرحال شروع کنید تا در ادامه روز به پرسشها برنخورید.
_ اینکه چگونه روز خود را شروع کنید، هنگامی که به محل کار می رسید قبل از شروع کار چه اقداماتی انجام دهید یا از انجام چه کارهایی دست بکشید، در شکل دادن روز کاری شما بسیار موثر است.

عبارات مهم : چگونه – گوینده

_ بعضی از این کارها زیادی حاشیه ای و پیش پا افتاده به نظر می رسد ولی عمل کردن به آنها می تواند هم صبح دلپذیری برایتان بسازد و هم روز پردستاوردی و شادی به همراه داشته باشد.
_ آنچه پیش روی شماست، بایدها و نبایدهای اول صبح است تا به قول گوینده و مجری ها روز خوبی داشته باشید:
۱ – سروقت در محل کار حاضر شوید
۲ – یک نفس عمیق بکشید
۳ – پنج دقیقه به خود وقت دهید
۴ – برگه ها و یادداشت های به جا مانده از روزهای قبل را مرتب و منظم کنید
۵ – بداخلاقی نکنید
۶ – جهت طول روز برنامه ریزی کنید
۷ – حضور خود را نشان دهید
۸ – کارهایتان را با همکاران هماهنگ کنید
۹ – میز کارتان را مثل دسته گل کنید
۱۰ – به عنوان نخستین کار سراغ ایمیل یا اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … نروید
۱۱ – به خبر های صوتی (درصورت وجود) گوش کنید
۱۲ – در صورت لزوم به خبر های صوتی تصویر العمل نشان دهید و کارشان را انجام دهید
۱۳ – از سرحالی اول صبح جهت پرورش خلاقیت استفاده کنید
۱۴ – هنگامی که جهت استراحت چند دقیقه ای در وقت قبل از ظهر تعیین کنید

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir

مطالب پیشنهادی :

۷ پیشنهاد شغلی جهت زن ها در منزل
۶ مانع بزرگ جهت رسیدن به شغل دلخواه
استرس شغلی و راه حل آن
نکته هایی جهت روزهای اول کاری
۱۰ عادت غلط افراد موفق در محیط های کاری

واژه های کلیدی: چگونه | گوینده | زندگی | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک |

دانلود و مشاهده دستبند – ترفند هایی مخصوص خانمها


برچسب ها: , , , , ,