داشتن همکار حسود یکی از پرسشها در محل کار است که می تواند ساعات کاری تان را سخت و سخت کند. ما قصد داریم در این مقاله در مورد همکاران حسود و نحوه مواجهه با آن ه

بهترین واکنش‌ها با همکار حسود چیست؟

داشتن همکار حسود یکی از پرسشها در محل کار است که می تواند ساعات کاری تان را سخت و سخت کند. ما قصد داریم در این مقاله در مورد همکاران حسود و نحوه مواجهه با آن ها در محیط کار صحبت کنیم.

وجود همکاران مسئله ساز می تواند محیط کار را جهت ما به جهنمی واقعی و ساعات کاری را به اوقات عذاب مبدل کند! حتما شما در محیط کار خود با یکی از این همکاران چالش آفرین روبه رو شده است اید و شاید تا به حال تلاش هایی جهت خنثی کردن چالش هایی که آنان ایجاد می کنند، کرده باشید. ممکن است گاهی موفق بوده و گاهی تلاش های شما به در بسته خورده باشد و ناامید شده است باشید. ما قصد داریم در این مقاله در مورد همکاران حسود و نحوه مواجهه با آن ها در محیط کار صحبت کنیم.

بهترین واکنش‌ها با همکار حسود چیست؟

همکار حسود

از قدیم گفته اند موفقیت، موفقیت می آورد! ولی مورد نیاز است بدانید موفقیت، حسادت هم می آورد! خوشبختانه بین انواع همکاران مسئله ساز، ساده ترین همکار مسئله ساز قابل شناسایی، همکار حسود هست. وجود همکاران حسود در محیط کار باعث می شود فرد از موفقیت هایش کمتر لذت ببرد. به یاد داشته باشید اگر روش برخورد درست با همکاران حسود را ندانید، ممکن است آن ها در راه موفقیت های کاری شما مانع تراشی کنند و به شما ضربه بزنند.

یک سوزن به خودتان بزنید، یک جوال‌دوز به دیگران! ابتدا از خودتان بپرسید که آیا حسادت بعضی همکارانتان برانگیخته شده است است؟ آیا واکنش‌ها شما در محیط کار طوری است که باعث تحقیر دیگران می شود؟ آیا با به رخ کشیدن موفقیت های خود حسادتشان را جنبش می کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت هست، باید بدانید واکنش‌ها شما تا حد زیادی در ایجاد حسادت همکاران تاثیر داشته هست. اگر متوجه شدید که خودتان برخوردهایی نامناسب و منفی داشته اید، باید هر چه سریع تر آن ها را عوض کردن دهید.

حس مسابقه را کمرنگ کنید

تلاش کنید همکاران حسود، شما را به عنوان یک «همکار» ببینند نه یک «رقیب کاری»؛ خودتان نیز باید همین نظر را داشته باشید. زمانی که همکاران یکدیگر را به عنوان همکار بپذیرند، از حس حسادت و دشمنی ارزش کاسته خواهد شد و در کنار یکدیگر جهت پیشبرد کارها تلاش خواهند کرد.

داشتن همکار حسود یکی از پرسشها در محل کار است که می تواند ساعات کاری تان را سخت و سخت کند. ما قصد داریم در این مقاله در مورد همکاران حسود و نحوه مواجهه با آن ه

از همکاران حسود تمجید کنید

گاهی ریشه حسدورزی همکاران این است که از احساس نکبت زحمت می برند یا اعتماد به نفس خوبی ندارند و فکر می کنند در محیط کار پیشرفت خوبی نداشته اند، بنابراین به همکاری که بهتر از آن ها کارها را انجام می دهد، حسادت می کنند. پیشرفت های کاری همکاران حسود را نادیده نگیرید و با تحسین موفقیت های آنان، انگیزه بیشتری جهت انجام بهتر کارها به آن ها بدهید.

همکار حسود را تافته جدا بافته نکنید

این که همکارانتان احساس کنند شما آن ها را تحویل نمی گیرید، به حسادتشان دامن خواهد زد. متواضع و فروتن باشید؛ حتی اگر وجوه اشتراک اندکی بین شما و همکار حسود هست، آن ها را بیابید و بر آن ها تمرکز کنید. اگر فرد حسود خود را از سایر همکاران جدا ببیند، آتش حسادت وی برافروخته خواهد شد.

بهترین واکنش‌ها با همکار حسود چیست؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle

عبارات مهم : همکاری
منبع : khorasannews.com

واژه های کلیدی: همکاری | موفقیت | همکاران | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک |


برچسب ها: , , , , ,