اساسی ترین علت ترک کسب و کار از سوی کارمندان، مدیریت ضعیف هست، نقطه تمام. و زیاد افرادی که شاغل بوده اند، با این مساله بر خورد کرده اند. هر وقت که من از سمتی ا

بزرگترین اشتباهاتی که مدیران انجام می دهند

اساسی ترین علت ترک کسب و کار از سوی کارمندان، مدیریت ضعیف هست، نقطه تمام. و زیاد افرادی که شاغل بوده اند، با این مساله بر خورد کرده اند. هر وقت که من از سمتی استعفا دادم، به علت حقوق یا مزایای کم آن نبوده هست. بلکه به علت واکنش‌ها مدیری بوده که باعث از دست رفتن انگیزه ام شده است بود.

از این غلط های مدیریتی اجتناب کنید

بر اساس تجربیات من، این هفت واکنش‌ها مدیریتی باعث می شوند که کارمندان عالی شغل ارزش را ترک کنند:

عمل نکردن به وعده ها

اگر شما به وعده های خود عمل نکنید، چطور انتظار دارید اطرافیان تان به وظایف ارزش پایبند باشند؟ این واکنش‌ها ممکن است به فرهنگی بینجامد که مسوولیت پذیری را در اعضای تیم کم کردن دهد و کم کردن مسوولیت پذیری به عملکرد ضعیف تیم خواهد انجامید. همچنین کم کردن میزان اعتماد دیگران به شما نیز از عواقب این واکنش‌ها است.

بزرگترین اشتباهاتی که مدیران انجام می دهند

نادیده گرفتن افرادی که عملکرد ضعیف دارند:

این افراد ممکن است باعث کم کردن انگیزه افراد حرفه ای و تاثیر گذار تیم تان شوند. آن ها بر کار دیگر افراد تیم و موفقیت کلی آن اثر می گذارند. هرچه دیرتر بخواهید به این عنوان پیگیری کنید، زیاد امکان دارد که افراد خوب تیم تان را از دست بدهید.

داشتن جلسات نامنظم

زمانی که مدیران تصمیم می گیرند جلسات گروهی ارزش را به طور نامنظم برگزار کنند، این عنوان را نشان می دهند که ارتباط میان اعضای میان اعضای تیم برایشان بی اهمیت هست. و زمانی که اعضای تیمی به طور مرتب با یکدیگر ارتباط برقرار نکنند، احتمال دارد که از تصمیم گیری های مهم و به روز رسانی های ایجاد شده است در فرآیند کارها اطلاع پیدا نکرده و نتوانند از یکدیگر چیزی بیاموزند.

اساسی ترین علت ترک کسب و کار از سوی کارمندان، مدیریت ضعیف هست، نقطه تمام. و زیاد افرادی که شاغل بوده اند، با این مساله بر خورد کرده اند. هر وقت که من از سمتی ا

نادیده گرفتن نظرات و پیشنهادات دیگران

هیچ کس از فردی که فکر می کند عقل کل است خوشش نمی آید. هنگامی که مدیری ایده های دیگران را نادیده می گیرند، این خبر را به دیگران می دهد که «من از شما باهوش تر هستم». در طول زمان، مردم از به اشتراک گذاری ایده هایشان دست می کشند و به همین علت جریان خلاقیت و نوآوری در شرکت قطع می شود. در نهایت، این شما هستید که برتری رقابتی خود را از دست می دهید.

مدیریت خرد

آیا معتقدید که تنها یک راه جهت انجام کارها وجود دارد و این شمایید که باید همه تصمیمات را بگیرید؟ اگر این طور فکر می کنید، مردم احتمالا به شما مانند فردی دیوانه و کنترل گر می نگرند و در عالی ترین شرایط شما را یک کمال گرا خواهند دانست. شما با این واکنش‌ها در طولانی مدت به دیگران نشان می دهید که به نظرات و قضاوت هایشان اعتماد ندارید. بسیاری از افراد جهت همه تصمیم گیری ها به شما متکی خواهند بود و بعد از مدتی این شما خواهید بود که باید همه کارهای شرکت را انجام دهید.

خودخواه هستید

آیا بیش از حد جهت کارمندان تان صحبت می کنید یا با لحن تحقیر آمیزی با آن ها صحبت می کنید؟ و آیا به نظرتان کارمندان تان هر لحظه زیاد از شما دچار اشتباه می شوند؟ باید بدانید که اگر دیر به سر قرار یا جلسه خود بروید و وقت دیگران را هدر دهید، خودخواهی خود را به نمایش گذاشته اید. توصیه مهم این است: خودخواهی عدم احترام شما به دیگران را نشان می دهد.

بزرگترین اشتباهاتی که مدیران انجام می دهند

کارها را به شکلی موثر به دیگران محول نمی کنید

وظیفه مهم شما به عنوان مدیر این است که کارها را از طریق تلاش های دیگران به آخر برسانید. این به معنای واگذار کردن کارها به افرادتان هست. بسیاری از مدیران تازه با این مسوولیت مسئله دارند. حال این عنوان چه در وقت برنامه ریزی رخ دهد و چه در وقت انجام کار.

بسیاری از مدیران واگذاری کارها به دیگران را کار خطرناکی می دانند و این بی میلی نسبت به واگذاری کارها اغلب از وحشت ناشی می شود: داشته باشید که واگذار کردن به معنای از سر باز کردن وظایف یا تصمیمات نیست. بلکه باید فردی که کارها را به او واگذار می کنید به خوبی بشناسید، بدانید که چه میزان اطلاعات به او بدهید و هر چند وقت یکبار میزان پیشرفت و جایگاه فرد را بررسی کنید.

آیا حداقل یک از این موارد با نوع مدیریت شما همخوانی دارد؟ اگر چنین هست، برنامه ای جهت چگونگی عوض کردن این رفتارها و دوری از خطر از دست دادن کارمندان خوب خود ترتیب دهید. در نهایت به یاد داشته باشید که عوض کردن واکنش‌ها نیازمند نظم و ترتیب ، تعهد و وقت است.

اساسی ترین علت ترک کسب و کار از سوی کارمندان، مدیریت ضعیف هست، نقطه تمام. و زیاد افرادی که شاغل بوده اند، با این مساله بر خورد کرده اند. هر وقت که من از سمتی ا

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle

عبارات مهم : زندگی
منبع : مجله پنجره خلاقیت

واژه های کلیدی: زندگی | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک |


برچسب ها: , , ,