در این مقاله این ۱۰ کارآفرینان زیر را که بسیار هم جوان و موفق هستند را به شما معرفی می کنیم.

با 10 کارآفرین برتر دنیا آشنا شوید

در این مقاله این ۱۰ کارآفرینان زیر را که بسیار هم جوان و موفق هستند را به شما معرفی می کنیم.
ایجاد یک کسب و کار موفق و اشتغال زایی جهت دیگران امر پسندیده ای هست. در این مقاله این ۱۰ کارآفرینان زیر را که بسیار هم جوان و موفق هستند را به شما معرفی می کنیم.
جرمی جانسون ۲۸ ساله
او از سال ۲۰۰۸ به عوض کردن سیستم های آموزش عالی پرداخته است او موسس و بنیانگذار استراتژی های برتر جهت عوض کردن اوضاع تحصیلی در سراسر دنیا است وی همچنین در زمینه های تکنولوژی، فناوری، خلاقیت و… فعالیت های زیادی دارد. او از فناوری در جهت اصلاح آموزش و پرورش استفاده می کند. او نخستین شرکت خود را در زمینه ی تحصیلات مجازی با پذیرش دانشجو در دانشگاه پرینستون شروع کرد.

عبارات مهم : زندگی

دنیل ایکا ۳۱ ساله
او یک کارآفرین و تکنولوژیست سوئدی است که در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد جالب است بدانید که او شرکت خود را در سن ۱۴ سالگی تاسیس کرده است او شرکتی دارد که در زمینه ی موسیقی به تبلیغات میپردازد.

آلیسون ساویر ۲۹ ساله
وی با همکاری یک فیزیکدان دوربین های فلورسنت را وارد بازار جهانی کرد. او اکنون دارای مدرک فوق لیسانس در رشته ی فیزیک است او علاوه بر کارآفرینی طرح تجاری مختلفی را در زمینه ی ورود دوربین های فلورسنت مینویسد.

زیور برگ ۲۹ ساله
زیور برگ با سرمایه حدود ۴,۰۰۰,۰۰۰ دلار تجارت خود را در زمینه ی تولید کیوسک های متفاوت شروع نمود او آنقدر سریع پیشرفت کرد که بعد از تاسیس نخستین شرکت توانست با موفقیت زیاد دومین شرکت خود را تاسیس کند.

استیو اسپینوسا ۲۴ ساله
او بنیان گذار شرکت app stack است که در زمینه ی ساخت وب سایت های موبایل فعالیت میکند او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ توانست درامد خود را از ۸۰۰۰ دلار به ۴۰۰۰۰۰۰ دلار برساند. او دارای تجربه ی کاری فراوان و خلاق است که توانسته در کوتاهترین وقت به بیشترین میزان پیشرفت دست یابد.

دنی وونگ ۲۱ ساله و فن بی ۲۴ ساله
این دو بنیان گذار جوان به تاسیس یک شرکت در زمینه ی البسه و پوشاک پرداخته اند. آنان به طراحی لباس های تازه و متنوع در دنیا میپردازند این دو موسس شرکت Blank Label در زمینه ی تولید پوشاک مردانه هستند.


بن میلن ۲۹ ساله
او از سال ۲۰۰۸ در زمینه ی تجارت الکترونیک فعالیت میکند او هر لحظه اطرافیان را به استفاده ی کمتر از پول نقد تشویق میکند. او بنیان گذار شرکت Dwolla است.

دزیره وارگاس وریگلی ۳۰ ساله
او در سال ۲۰۰۴ بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک شرکت مشغول به کار شده است و در سال ۲۰۰۹ خود به تاسیس شرکت GiveForward پرداخت او در زمینه ی کمک های مالی به افراد در زمینه ی پزشکی کمک میکند و علاوه بر کارآفرینی به دیگر کارآفرینان هم کمک کرده است.

رای لند ۲۵ ساله
او در سال ۲۰۰۴ شرکت Fabulous را تاسیس نمود وی در زمینه ی حمل و نقل فعالیت میکند او شرکت حمل و نقل دارد که در همه ی زمینه ها مثل سرویس مدرس، اتوبوس های بین شهری و… خدمات ارائه میدهد.

بن سیلبرمن ۲۹ ساله
او یک کارآفرین آمریکایی است که از طریق اینترنت کسب درآمد میکند او کلکسیونی از محصولات را در وب سایت های متفاوت قرار میدهد که البته این کلکسیون ها محصولات شرکتهای بزرگ هست. در سال ۲۰۰۹ او شرکت pinterest را بنیان گذاری کرد. او در زمینه طراحی وب سایت ها و استفاده از تصویرهای بسیار خلاقانه عمل میکند.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir

مطالب پیشنهادی :

گفت‌وگو با بابك بختياري كارآفرين برتر بخش خدمات
کارآفرینان؛هنرمندان دنیای کسب و کار
۱۰ کلید جهت درخشیدن در محل کار
پردرآمدترین شغل ها در سال ۲۰۱۴ چیست؟
۶ توصیه درخشان که باید در رزومه تان داشته باشید

واژه های کلیدی: زندگی | فعالیت | کارآفرین | کارآفرینی | کارآفرینان | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک


برچسب ها: , , , , , , ,