بالا بردن آمار دیدار روزانه سایت کار چندان مسئله ودور از دسترسی نیست، فقط کافی است با ترفندهای این کار آشنا شوید. با چندینه روش راحت به آسانی می توانید آمار دی

آمار دیدار سایت تازه کارم را چگونه اوج ببرم؟

بالا بردن آمار دیدار روزانه سایت کار چندان مسئله ودور از دسترسی نیست، فقط کافی است با ترفندهای این کار آشنا شوید. با چندینه روش راحت به آسانی می توانید آمار دیدار سایت تان را اوج ببرید.

مهم نیست شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی کوچک هستید یا یک سایت تجارت الکترونیکی عظیم را اداره می کنید، چیزی که حائز اهمیت است اینکه تعداد بازدیدهای روزانه از سایت شما جهت فروش محصولاتتان تعیین کننده است.

۶ راه که از طریق آنها می توانید آمار دیدار از سایت تان را اوج ببرید

برای اوج بردن آمار سایت تان، یک سایت ارزش محور ایجاد کنید

شاید بدانید که امروزه محتوا ( Content ) به شکل تازه بازاریابی موتورهای جست وجو تبدیل شده است هست. تخمین زده می شود بیش از ۸۰ درصد شرکت ها یک روش تولید محتوا را به کار می گیرند ولی تنها ۳۲ درصد از آنها واقعا احساس می کنند که روش اثربخشی را در پیش گرفته اند. حقیقت آن است که بازاریابی محتوا همچون یک حیوان رام نشدنی هست. جهت کسانی که از بیرون به ماجرا نگاه می کنند، تولید محتوا کار راحت ای به نظر می رسد. یک سایت درست کنید، تعدادی تصویر داخل آن بگذارید و ایده هایی را در آن منتشر کنید و در این وقت سایت شما آماده است ولی کار واقعا به این سادگی نیست. شرکت ها باید محتوایی هدفمند و با کیفیت اوج ایجاد کنند که به نتایجی که در پی آن هستند منجر شود.

آمار دیدار سایت تازه کارم را چگونه اوج ببرم؟

یکی از رازهای بازاریابی قدرتمند محتوا آن است که مشتری خود را به یک قهرمان تبدیل سازید. جهت مثال، مشتریان تان را پیدا کنید و داستان های آن را بشنوید. از آنها بپرسید چطور شد که از بین تمام محصولات موجود در بازار، محصول شما را برگزیده اند، نام تجاری ( Brand ) شما جهت آنها چه مفهومی دارد و چه احساسی به آنها می دهد. تصور کنید از طریق قرار دادن مشتریانتان در مرکزیت امور و دریافت نظرات و تجارب آنها، تا چه اندازه می توانید محتوای معنی دار و شخصی سازی شده است جهت سایتتان تولید كنید.

از محصولات خود ویدئو تهیه کرده و روی سایتتان قرار بدهید تا آمار دیدار روزانه سایت تان اوج رود

تهیه ویدئوهای تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند جهت فروش است که اطلاعات درست را در وقت درست جهت خریدار فراهم می آورد. به عنوان نمونه نگاهی به سایت ۶pm.com بیندازید. تقریبا تمامی کفش های تولیدی آنها دارای یک ویدئو است که در حال نشان دادن فردی است که آن کفش را به پا دارد. دو راه جهت منتشر کردن ویدئو روی سایت خود پیش رو دارید. راه اول آن است که ویدئو را روی سایت خودتان بارگذاری کنید. این روش جهت شرکت هایی که به دنبال آن هستند تا سایتشان از نظر میزان دیدار از ویدئوها در رتبه بالاتری قرار بگیرد، عالی هست. در این صورت بهتر است حجم و کیفیت ویدئو را به صورت بهینه گزینش کنید تا جهت بازدیدکنندگان راحت تر نمایش داده شود. روش دوم این است که از سایت هایی که امکان بارگذاری ویدئو بر روی آنها وجود دارد استفاده کنید. مزیت روش دوم این است که با توجه به اینکه ویدئو روی سایت دیگری بارگذاری شده است هست، وقت اوج آمدن سایت شما زیاد کردن نخواهد یافت.

دامنه هایی که شبیه به نام سایت شما هستند را خریداری کنید

این یکی از راهبردهایی است که به وسیله اغلب صاحبان کسب و کار آنلاین نادیده انگاشته می شود. زیاد شرکت ها بر خریدن انواع پسوندها نظیر net. و org. و… متمرکز هستند ولی اغلب یادشان می رود دامنه هایی را که شبیه نام سایت آنها هستند و غلط املایی دارند خریداری کنند.

برای اوج بردن آمار دیدار روزانه سایت تان در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به صورت هدفمند حضور یابید

حضور در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … جهت صاحبان کسب و کار آنلاین مثل آب خوردن هست، ولی اغلب ضعیف اجرا می شود. اگر فقط یک چیز در این زمینه باید درک شود آن است که نباید از فضای اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … صرفا جهت هدایت مشتری به سایت فروش استفاده کرد، بلکه باید از آن جهت زیاد کردن آگاهی در مورد محصول و گسترش ارتباط با مشتریان استفاده كرد. اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … جهت صاحبان سایت های تجارت الکترونیک فرصتی هستند که می توانند از طریق آنها با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند. بازهم نیاز است تا از مشتریان خود قهرمان بسازید.

بالا بردن آمار دیدار روزانه سایت کار چندان مسئله ودور از دسترسی نیست، فقط کافی است با ترفندهای این کار آشنا شوید. با چندینه روش راحت به آسانی می توانید آمار دی

از این خجالت نکشید که از آنها پرسش بپرسید، دغدغه هایشان را دریابید و واقعا جهت آنها اهمیت قائل شوید. هنگامی که مشتریانتان بفهمند شما واقعا به آنها اهمیت می دهید، آن وقت آنها نیز شروع می کنند تا واقعا جهت شما اهمیت قائل شوند. از این طریق، آمار دیدار سایت شما نیز زیاد کردن خواهد یافت. جهت مثال شبکه اجتماعی گوگل پلاس به موتور جست وجوی گوگل متصل هست. گوگل جهت رتبه بندی سایت ها و صفحات اینترنتی از بازخوردهای اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … استفاده می کند. ایجاد یک شبکه قدرتمند از بازدیدکنندگان که واقعا با پست های شما ارتباط برقرار می کنند احتمال اینکه پست های وبلاگ یا صفحات مربوط به فروش محصولات شما را در نتیجه های جست وجوی گوگل در رتبه بالاتری قرار دهد، زیاد کردن خواهد داد.

از ابزارها و برنامه های کاربردی موجود جهت ارتقای محصولتان کمک بگیرید

ابزارهای جدیدی وجود دارند و هر روزه عرضه می شوند که می توانند به تلاش های شما جهت فروش آنلاین محصولاتتان کمک کنند. یکی از آنها که من آن را آخرین فناوری موجود جهت استفاده در تجارت الکترونیک می دانم، سایت Liketoknow.it هست. این ابزار به بازدیدکنندگان اجازه می دهد که تصویر های اینستاگرامشان را به محصولات تجاری تبدیل کنند.

کاربران را ترغیب کنید که نظراتشان را راجع به محصولاتتان در سایت بیان کنند

اغلب سایت ها و فروشگاه های آنلاین امکان قرار دادن نظرات بازدیدکنندگان روی سایتشان را دارند ولی بسیاری از آنها از این روش درست استفاده نمی کنند. آیا می دانید بیش از ۸۸ درصد مشتریان به نظرات بازدیدکنندگان قبلی در مورد محصولات به اندازه پیشنهادهای شخصی اعتماد می کنند؟ هرکدام از نظرات ثبت شده است بازدیدکنندگان در سایت شما، تاثیر شگرفی بر تصمیم به خرید مشتریان کنونی شما دارد. پرسش اینجاست که این چگونه بر زیاد کردن آمار دیدار از سایت موثر است؟

ابتدا باید توجه داشته باشید که نظرات بازدیدکنندگان یک محتوای منحصربه فرد و مرتبط است، دوم اینکه نظرات بازدیدکنندگان صفحات استاتیک سایت شما را به روز و تازه نگه می دارد و موتورهای جست وجو به صفحاتی که به طور مداوم مطالبشان به روز می شود علاقه نشان می دهند. سوم اینکه افرادی که وقت می گذارند و راجع به محصولی نظر می دهند همان هایی هستند که وقت صرف می کنند و تجارب خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. درج نظرات بازدیدکنندگان باعث می شود تا صفحات مربوط به محصولات شما شانس بیشتری جهت دستیابی به رتبه بالاتر در موتورهای جست وجو داشته باشند و با مشتریان ارتباط اجتماعی برقرار كنند. نکات فوق تنها تعداد اندکی از راه های متعددی است که می توانید از طریق آنها آمار دیدار از سایت تجارت الکترونیک خود را زیاد کردن دهید و البته اینها همان مواردی هستند که اغلب مورد غفلت واقع می شوند. به طور مداوم تلاش های خودتان را مورد پایش قرار دهید و همواره به دنبال راه های جدیدی جهت ارزش آفرینی جهت مشتریانتان باشید.

آمار دیدار سایت تازه کارم را چگونه اوج ببرم؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle

عبارات مهم : ویدئو
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد

واژه های کلیدی: ویدئو | محصولات | استفاده | شبکه اجتماعی | سبک زندگی | کار و زندگی | کسب و کار کوچک |


برچسب ها: , , , , , ,