مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت پسماند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰۰ نیروی خدماتی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: صورت شهر

پاکسازی صورت پایتخت کشور عزیزمان ایران از تبلیغات انتخاباتی در 12 ساعت

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به اینکه زیرساخت های خدماتی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران طی یک دهه زیاد کردن قابل توجهی داشته است افزود: با وجود آنکه پایتخت طی هفته گذشته شاهد راه اندازی تعداد زیادی پوستر، بنر و تراکت بود ولی در کمتر از ۱۲ساعت، صورت شهر عوض شد به شکلی که دیگر نشانی از تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای شهر نیست.

عبارات مهم : نامزدهای انتخاباتی – شهرداری
وی افزود: در کمتر از ۱۲ساعت صورت شهر را به حالت عادی بازگردانده شد و پایتخت جهت فعالیت معمول روزانه آماده شد. این امر با آماده باش کامل بیش از ۵ هزار نیروی پاکبان ظرف دو هفته گذشنه محقق شده است هست.

وی ادامه داد: در هفته گذشته انواع متفاوت تبلیغات محیطی اعم از کاغذ، پارچه و بنرهای پلاستیکی وجود داشت. بسیاری از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در ۴۰۰۰ سازه ای که در سطح شهر راه اندازی شده است بود، قرار داشت؛ ولی عوامل اجرایی نامزدهای محترم در پاره ای موارد، اقدام به راه اندازی پوسترهای تبلیغاتی در فضاهای متعددی مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی و بعضی مبلمان شهری دیگر کرده بودند که کار پاکسازی را مسئله می کرد.

وی تاکید کرد: در گام اول با وجود احراز تخلف و براساس قوانین موجود نسبت به برطرف این دسته از تبلیغات که باعث ایجاد مشکلاتی در روند فعالیت معمول شهر شده است بود، اقدام شد. در گام دوم نیز، بعد از آخر مهلت تبلیغات، نیروهای خدوم شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به جمع آوری آن دسته از تبلیغاتی که در محل صندوق های رأی راه اندازی شده است بود، صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت پسماند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در تشریح عملکرد نیروهای پاکبان گفت: کار پاکسازی از اوایل بامداد دیروز شروع شد و شهر به وسیله حدود ۵هزار نیروی پاکبان ظرف کمتر از مدت ۱۲ساعت پاکیزه شد و اینها مقدور نبود مگر با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم شهرداری تهران؛ آمار دقیقی از حجم پسماند تولید شده است طی یک هفته گذشته ارائه نشده و طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. بخش عمده ای از اقلام تبلیغاتی از کاغذ تهیه شده است است و ۹۰درصد آنها قابل بازیافت هستند. با توجه به آینده نگری زیاد کردن تولید پسماند خشک طی هفته گذشته، مدیریت شهری ظرفیت گسترده ای را جهت بازیافت این اقلام آماده کرد

وی افزود: کاغذها و بخش عمده ای از پسماندهای خشک به ادارات پسماند مناطق تحویل شده است است و بعد از بازیافت مجددا به تناوب تولید باز خواهد گشت. مدیریت شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران در مناسبت هایی مانند انتخابات یا ایام محرم که حجم پسماند خشک به خاص پسماند قابل بازیافت، زیاد می شود، به منظور بازگرداندن آنها به تناوب تولید، تلاش گسترده ای را به اجرا در می آورد. نه تنها مناطق ۲۲گانه پایتخت که همه شهرهای کشور عزیزمان ایران در این روزها درگیر فرایند انتخابات حماسی روز ۲۹ اردیبهشت ماه بودند.

فیروزی تاکید کرد: حدود ۶۰۰ خودروی سواری سبک به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و تمامی مدیران و حتی مدیران ارشد نیز در حالت آماده باش به سر می بردند تا صورت شهر را به حالت عادی بازگردانند.
منبع: ایسنا

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نامزدهای انتخاباتی | شهرداری | تبلیغات | بازیافت | مدیریت | اندازی | تبلیغات | ایران | فعالیت


برچسب ها: , , , , , , ,