فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به همت پلیس فتا تاکنون ۸۳ تخلف در اینترنت شناسایی و به مراجع ذیربط ارسال شده است هست.

فعالیت ۱۸رده تخصصی نیروی اتتظامی کرمان در انتخابات

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان عصر امروز در نشست خبری با عنوان امنیت انتخابات گفت: نیروی انتظامی قانونی و عرفی از هیچ جناحی حمایت نمی کند و وظیفه مهم این نیرو، برقراری نظم و امنیت است.
وی با بیان اینکه هرکس به سهم خود باید در تامین امنیت عمومی نقش ایفا کند گفت: تاکنون تحرکی از گروه های تکفیری و امنیتی را در استان کرمان در رابطه با انتخابات نداشته ایم.

عبارات مهم : فرمانده انتظامی استان – نامزدهای انتخاباتی

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: افراد باید از صحت اخباری که در بعضی فضاهای مجازی مطرح می شود، مطمئن شوند و اخباری که از صحت آنها مطمئن نیستند را بازنشر ندهند.
وی گفت: اینترنت مکانی جهت تسویه حساب های شخصی افراد نیست لیکن مشاهده شده است بعضی افراد با سوء استفاده از این فضا به حیثیت دیگران خدشه وارد می کنند.
سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه رسانه ها همواره پلیس را در ماموریت های متفاوت همراهی کرده اند گفت: دشمن های ما تمام توان خود را جهت تحت الشعاع قرار دادن انتخابات و ایجاد مسئله در فرایند اجرا و بعد از انتخابات به کار گرفته اند.
وی اظهار کرد: انتخابات شورای شهر و روستا، منطقه ای است و حساسیت منطقه ای ما در بحث همکاری و اختلاف سلیقه ها زیاد خواهد بود که می طلبد رسانه ها، خدمتگزاران عرصه امنیت را کمک کنند تا قاطبه مردم به حفظ امنیت عمومی توجه مورد نیاز را داشته باشند.
وی گفت: استان کرمان با توجه به گستردگی خود و جغرافیای چهار فصل، در کنار وقت های متعدد و متکثر، تهدیدات خود را دارد.
فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه این استان در کریدور ورودی شرق کشور واقع شده است است یادآور شد: دشمن های ما در افغانستان و پاکستان که از ثبات مورد نیاز برخوردار نیستند ممکن است امنیت کشور را ترساندن کنند و باید با همراهی مردم جهت ارتقای امنیت تلاش کنیم.
وی بیان کرد: بعضی اختلافات جزئی و منطقه ای نباید موجب شود افراد در مسابقه های انتخاباتی روبروی هم قرار گیرند و باید توجه داشت به گونه ای واکنش‌ها نکنیم که خوراک تبلیغاتی جهت دشمن های فراهم شود.
بنی اسدی فر، رعایت حقوق یکدیگر را یکی از راه های تامین امنیت انتخابات دانست و تاکید کرد و گفت: مردم باید بلافاصله بعد از اطلاع از موارد ضد امنیتی، این موارد را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
وی بر پایبندی به قانون و مقررات بعد از انتخابات تاکید کرد و افزود: نامزدهای شهر و دِه باید در تبلیغات و نشست های انتخاباتی خود پایبندی به قانون را مدنظر قرار داده و از جنبش طرفداران خود امتناع کنند.
وی بیان کرد: نامزدها اگر اعتراضی داشته باشند نیز باید از مراجع قانونی این مباحث را پیگیری کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در اینترنت نیز به رعایت قانون توجه مورد نیاز را داشته و از تهمت و برچسب زدن به یکدیگر خودداری کنند.
وی اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در آخر انتخابات در اطراف فرمانداری ها و بخشداری ها محدودیت های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.
انتهای پیام/س

واژه های کلیدی: فرمانده انتظامی استان | نامزدهای انتخاباتی | انتخابات شورای شهر | نیروی انتظامی | انتخابات | قانونی | کرمان | مطمئن | قانون | امنیت


برچسب ها: , , , , , , , , ,