مدیرکل راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای استان اردبیل از ساماندهی سواری های مسافربری پلاک شخصی استان اردبیل خبر داد.

سواری های مسافربری پلاک شخصی استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی که در جلسه ساماندهی سواری های مسافربری پلاک شخصی سخن می گفت با بیان اینکه بر اساس ماده ۲۰۳ قانون راهنمایی و رانندگی به کار گرفتن مسافر از طریق ماشین های پلاک شخصی ممنوع است افزود : از بابت تامین ناوگان پلاک عمومی در استان هیچ مشکلی نداریم و در بعضی از شهرستان ها با تبصره ۴ درصد وام نیز جهت تهیه خودروهای پلاک عمومی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی گفت : در حال حاضر در تمام شهرستان ها سواری های پلاک عمومی در چهارچوب قوانین و مقررات به مردم شریف استان با همه توان شبانه روز خدمات ارائه می کنند.

رحمتی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای استان اردبیل از کسانیکه علاقه مند داشتن سواری های پلاک عمومی هستند با ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز حمایت می کند و آماده است بعنوان مثال اگر فردی در مسیر تبریز به اردبیل با پلاک شخصی فعالیت می کند از طریق هماهنگی با شرکت های حمل و نقل در همان مسیر با پلاک عمومی به کار خود ادامه دهد.

سواری های مسافربری پلاک شخصی استان اردبیل ساماندهی می شوند

سرهنگ فتاحی مدیر پلیس راه استان اردبیل هم گفت: ما معتقدیم پرسشها پلاک شخصی ها با ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز حل می شود و نباید از پلیس بعنوان ابزار اول برخورد با این امر استفاده شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با در نظر گرفتن پرسشها و پرسشها دارندگان سواری های مسافربری پلاک شخصی، شرکت های متولی درصدد حل آن برآیند و پلیس نیز در کنار کارها این نهادها و ساماندهی پلاک شخصی ها در میدان اقدام و عمل آماده همکاری همه جانبه است.

انتهای پیام/ح

مدیرکل راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای استان اردبیل از ساماندهی سواری های مسافربری پلاک شخصی استان اردبیل خبر داد.

واژه های کلیدی: سواری | اردبیل | اردبیل | ساماندهی | سواری های مسافربری | پلاک شخصی | استان اردبیل |


برچسب ها: , , , , ,