رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به درگیری بین جدیدی و دبیر گفت: درگیری هر لحظه بین بعضی اعضای شورای شهر وجود دارد و به جایی هم نمی رسد.

آمادگی انتقال تجربیات به شورای پنجم را داریم ، توضیحات چمران در خصوص درگیری جدیدی و دبیر

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و چهل و ششمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به بعضی درگیری های پیش آمده در شورای چهارم اظهار داشت: بدون شک درگیری و بگو و مگو هر لحظه بین اعضای شورا وجود داشته هست، اگرچه گاهی هم به یک هل و مشت می رسد.
وی افزود: گاهی ممکن است انگشتر یک شخص به صورت فرد دیگری برخورد کند و مشکلاتی را به وجود بیاورد.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – پنجمین دوره انتخابات

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه شدت درگیری به حدی نبوده که در فضاهای متفاوت اعلام شده است هست، گفت: بگو مگویی بین دو عضو شورا بود و بعد از چند دقیقه هم با پادرمیانی اعضای شورای شهر خاتمه یافت.
چمران با اشاره به تماس جدیدی با ۱۱۰ در خصوص شکایت خود از دبیر، تصریح کرد: گاهی در درگیری یکی از طرفین دعوا با ۱۱۰ تماس می گیرد ولی درگیری امروز به حدی نبوده که این گونه باشد.
وی به دستور الجلسه سیصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: جلسه امروز نخستین جلسه ای بود که بعد از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: در این جلسه عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را داشتیم که در این خصوص شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باید لایحه ای تهیه و به شورای شهر تقدیم کند.
چمران اضافه کرد: قرار است آیین نامه هایی در خصوص در نظر گرفتن پرسشها راهنمایی و رانندگی و مرتبط با این عنوان در شورای فنی و شورای ترافیک به تصویب برسد تا بعد از آن بتوان این مصوبات را اجرا و ابلاغ کرد.
وی با اشاره به مصوبه پرداخت عوارض ساختمان های نیمه کاره در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: در گذشته مصوبه ای در این خصوص داشتیم ولی امروز مجددا آن را مطرح کردیم، چراکه ساختمان هایی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند که از عمر بافایده آن ها می گذرد و نیمه کاره رها شده است اند.
رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: از این بعد اگر از وقت بنا یک سال بگذرد، مالک باید ۵ درصد عوارض به شهرداری پرداخت کند.
چمران با اشاره به گزارش حسابرسی از ۳ شرکت آتش نشانی، نوسازی و شرکت سرمایه گذاری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اعضا نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند و همانند گذشته پاسخ ها به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به موفقیت لیست امید جهت شورای پنجم، تاکید کرد: امیدواریم اشخاصی که به شورای شهر راه یافته اند، بتوانند در جهت حل پرسشها شهر و خدمات گذاری به مردم موثر باشند.
رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بدون تردید شورای چهارم همانند دیگر دوره های شورای شهر آمادگی دارد که تجربیات خود را در اختیار اعضای تازه قرار دهد.
چمران با اشاره به بعضی مسایل مطرح شده است در خصوص شکایت بنده از وزارت کشور و در خصوص نحوه برگزاری انتخابات، گفت: بنده فقط هشدار دادم که به دستگاه نظارتی که در وزارت کشور واقع شده است است انتقاد دارم.
وی ادامه داد: مشخص نیست که این دستگاه چگونه کار می کند و اینکه بررسی هایی در خصوص دقیق بودن آن انجام شده است است یا خیر، به همین علت این دستگاه قابل تایید ما نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: باید از دقیق بودن دستگاه و سیستم نظارتی که در وزارت کشور واقع شده است است مطمئن شویم و همچنین باید بررسی هایی دقیقی بر روی آن صورت گیرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | پنجمین دوره انتخابات | شورای اسلامی | وزارت کشور | شورای شهر | شهرداری | انتخابات | دستگاه | ایران


برچسب ها: , , , , , , , ,