مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: حدود ۴ هزار سازه تبلیغاتی در سطح مناطق ۲۲ گانه تهیه شده است و بین کاندیدای ریاست جمهوری و شورا

سازه‌ها رایگان در اختیار کاندیدا قرار می‌گیرد ، توزیع ۴ هزار سازه تبلیغاتی بین کاندیدای انتخابات

عیسی علیزاده مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به کارها این شرکت در بحث انتخابات، اظهار داشت: این شرکت جهت عنوان انتخابات و تبلیغات شهری در دو حوزه کاری تبلیغاتی انجام می دهد.
وی افزود: در بخش اول پروژه تبلیغاتی در حوزه دعوت به حضور حداکثری مردم و نشان دادن پیامها و تصاویری از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین تصویرهای حضور باشکوه دوره های گذشته است که بر روی سازه های فرهنگی اکران می شود.
مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه این شرکت مجری سیاست هایی است که فرمانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت انتخابات در نظر گرفته هست، گفت: سیاست ها و آیین نامه ها را خود فرمانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران متناسب با مباحث خاص به ما ابلاغ می کند تا ما بر اساس آن فضای انتخاباتی در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

عبارات مهم : ایران

علیزاده ادامه داد: به علت اینکه فضای انتخابات، فضای برابری باشد حدود ۴هزار سازه تبلیغاتی در سطح مناطق ۲۲ گانه تهیه شده است و بین کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران توزیع می شود تا آنها بتوانند از این فضا استفاده کنند.
وی با بیان اینکه این سازه ها به صورت موقت در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران راه اندازی می شوند، تصریح کرد: بیلبورهایی که بر روی عرشه پل ها واقع شده است است جهت حضور حداکثری مردم استفاده می شود.
مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: سازه ها در مکان هایی راه اندازی می شوند که هم دید خوبی داشته باشند و هم اینکه مزاحم تردد شهروندان نباشند.
علیزاده با تاکید بر اینکه ستادهای تبلیغاتی خود می توانند تبیلغاتشان را بر روی سازه ها راه اندازی کنند، گفت: این سازه ها رایگان در اختیار این کاندیدا قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه شرکت زیباسازی بعد از آخر یافتن انتخابات شروع به جمع آوری و پاکسازی سطح شهر می کند، یادآور شد: جهت اینکه کاندیدا از فضاهای عمومی مانند راهنمایی و رانندگی، دیوارها، درب منازل و اماکنی که مالک شخصی دارد، استفاده نکنند این سازه ها را در سطح شهر راه اندازی می کنیم تا علاوه بر فضاهای مجازی بتوانند از این سازه ها هم استفاده کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | اندازی | استفاده | انتخابات | کاندیدای انتخاباتی | سازه های رایگان | پروژه تبلیغاتی | فرمانداری


برچسب ها: , , , , , , ,