جانشین مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تمهیدات ترافیکی خاص ایام ماه مبارک رمضان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی پلیس جهت ماه مبارک رمضان

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛سرهنگ حسن عابدی راجع به تدابیر ترافیکی پلیس جهت ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ساعت آخر طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان با دو ساعت کم کردن به ساعت ۱۷ رسیده هست. بنابراین طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان هر دو در روزهای غیر تعطیل هفته به استثنای پنجشنبه ها از ساعت ۶:۳۰ شروع و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و در روزهای پنجشنبه نیز در ساعت ۱۳:۳۰ به آخر می رسد.
وی با اشاره به حجم ترافیک در ساعات منتهی به اذان مغرب اظهار کرد: علاوه بر اینکه جهت مدیریت ترافیک در این ساعات، ساعت آخر طرح زوج و فرد را کم کردن دادیم تعداد نیروهای پلیس راهور در معابر را نیز تقویت کرده و آن ها نسبت به روان سازی ترافیک و تسهیل آمد و شد اقدام خواهند کرد.

عبارات مهم : کامیون – ترافیک

جانشین مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ همچنین از استقرار ماموران پلیس راهور در اطراف تفرج گاه ها، اماکن تفریحی و فرهنگی، اماکن زیارتی، مجتمع های تجاری و غیره خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تردد بعد از اذان مغرب زیاد کردن یافته و تا ساعاتی از بامداد نیز ادامه خواهد داشت ماموران ما در اطراف این مراکز حضور داشته تا علاوه بر اینکه اقدام به روان سازی ترافیک می کنند با تخلفات احتمالی نیز برخورد مورد نیاز انجام شود.
عابدی با بیان اینکه حضور مأموران تا حوالی اذان صبح در معابر ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز همچون دیگر ایام با تخلفات اتفاق ساز همچون سرعت غیر مجاز، تردد کامیون ها در ساعات غیر مجاز و غیره برخورد خواهد شد و همکاران من با استقرار در معابر و بزرگراه ها با این تخلفات برخورد خواهند کرد.
وی با اشاره به تردد ساعت کامیون ها گفت: در حال حاضر در روزهای عادی ساعت تردد کامیون ها از ۲۲ تا شش صبح است و در روزهای تعطیل و پنجشنبه ها از ۲۴ تا شش صبح است و در ساعات قبل از آن با تردد کامیون ها در شهر برخورد خواهد شد.
عابدی تاکید کرد: تمهیدات مورد نیاز جهت مراسم شب های قدر و همچنین برگزاری نماز عید فطر آینده نگری شده است و در موعد مقرر شرح آن اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کامیون | ترافیک | پنجشنبه | ترافیک | تخلفات | برخورد | راهور | ماه رمضان


برچسب ها: , , , , , ,