بخشدار مرکزی اردستان گفت: در طول سه سال و نیم خدمت دولت تدبیر و امید ۲۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است هست.

اجرای 20 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اردستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد باقری افزود: هزینه اجرای این طرح ها بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی بوده است.

وی اجرای بیش از ۱۵۰هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی، جدول گذاری، کانیو، بلوک فرش و سنگ فرش معابر به متراژ بیش از ۳۰ هزار متر مربع و زیرسازی کوچه های روستایی به میزان ۱۰۰هزار متر مربع با هزینه بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال را از جمله طرح های اجرا شده است اعلام کرد.
بخشدار مرکزی اردستان گفت: احداث ۳ ساختمان دهیاری در روستاهای رحمت آباد، سرابه، باقرآباد و تکمیل ساختمان دهیاری کهنگ و راه اندازی تیر برق سیمانی در اکثر ورودی ها و داخل معابر روستایی با هزینه ای بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال اجرا شده است است.
باقری هم چنین از احداث میدان امام علی (ع) روستای موغار، احداث سالن چند منظوره و مجموعه تفریحی – فرهنگی روستای خوش آباد نیز خبر داد.
وی گفت: احداث پارک روستای نیسیان، ساخت زمین ورزشی و چمن مصنوعی روستای کچومثقال، زمین ورزشی روستای هندوآباد، آزاد سازی میدان مهم روستای نیسیان، بهسازی استخر و میدان روستای کچومثقال جمعا با اعتباری بالغ بر هفت و نیم میلیارد ریال اجرا شده است است.
بخشدار مرکزی اردستان افزود: ساماندهی گلزار شهدا، ساخت منزل عالم، تسطیح و احداث پارکینگ در کنار مصلی ها، رنگ آمیزی جدول ها، احداث پارک کودک، خرید وسایل و تجهیزات پارکی، لایروبی قنات ها، ساخت و راه اندازی تابلو و کد پستی و علامت های راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدام های صورت گرفته شده است است.
باقری خاطرنشان کرد: علاوه بر مجموعه فعالیت های عمرانی ذکر شده است بیش از ۱۵ میلیارد ریال در زمینه های خدماتی در طول سه سال و نیم گذشته در روستاهای بخش مرکزی هزینه شده است است.
وی فعالیت های خدماتی را مشمول بر اصلاح توسعه سیستم مدیریت پسماند در مناطق روستایی شهرستان ذکر کرد افزود: سه دستگاه نیسان کمپرس به ارزش یک میلیارد ریال نیز به وسیله دولت به روستاها تخصیص داده شده است داده شده است است.
بخشدار مرکزی اردستان خاطر نشان کرد: تعمیر و نگهداری مراکز عمومی، لوله گذاری و ترمیم هوا های عمومی و کشاورزی، تعویض و راه اندازی سطل های زباله، درختکاری در معابر عمومی، صدور پروانه های ساختمانی و دادن مجوز جهت گرفتن انشعاب های آب، برق و گاز از دیگر اقدام های انجام شده است است.
باقری همکاری و تعامل با شبکه بهداشت و درمان در ارتباط با تهیه سم و مبارزه با پشه سالک وحشرات موزی و تعامل با ارگان های متفاوت در خصوص تسهیل در امور روستاییان را از جمله خدمت های ارائه شده است به مردم روستاها ذکر کرد.
وی از تخصیص داده شده است یک دستگاه بیل بکهو به ارزش بیش از یک میلیارد ریال جهت تسهیل در فعالیت های عمرانی به بخش مرکزی خبر داد.
بخشدار مرکزی اردستان افزود: علاوه بر فعالیت های ذکر شده است به وسیله دهیاری ها، شورای بخش مرکزی و بخشداری، فعالیت هایی نیز به وسیله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، اداره برق، اداره آب روستایی و منطقه ای، شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت خدمت به مردم روستاها انجام شده است که نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده هست.
انتهای پیام/م

عبارات مهم : معابر عمومی – میدان امام

واژه های کلیدی: معابر عمومی | میدان امام | اندازی | مرکزی | فعالیت | اصفهان | اجرای طرحهای عمرانی | درروستاهای بخش مرکزی اردستان


برچسب ها: , , , , , , ,