سرمربی منچسترسیتی اعتقاد دارد تیمش شایسته نتیجه بهتری برابر میدلزبورو بوده هست.

شایسته نتیجه بهتری بودیم/ کسب سهمیه به عملکردمان در بازی های خانگی بستگی دارد , گواردیولا

وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی منچسترسیتی اعتقاد دارد تیمش شایسته نتیجه بهتری برابر میدلزبورو بوده است. 

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا بعد از تساوی ۲-۲ منچسترسیتی برابر میدلزبورو با تاکید بر اینکه تیمش شایسته پیروزی بوده بیان کرد نتیجه های بازی های خانگی پیشرو جایگاه نهایی این تیم در جدول را مشخص خواهد کرد. 

گواردیولا بعد از بازی به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفت:

شایسته نتیجه بهتری بودیم/ کسب سهمیه به عملکردمان در بازی های خانگی بستگی دارد , گواردیولا

سه بازی خانگی در پیش داریم و عملکرد مان در اتحاد رتبه نهایی ما در جدول را مشخص خواهد کرد. این سه بازی مشخص می کنند شایسته افزایش به لیگ قهرمانان هستیم یا خیر. فکر می کنم وظیفه تیم های افزایش کننده به لیگ قهرمانان در هفته نهایی فصل مشخص می شود. بازی های مشکل در پیش داریم. البته دیگر رقیبان هم بازی های مشکل دارند و باید بازی به بازی پیش برویم. 

در نیمه اول نتوانستیم ضد حملات میدلزبورو را کنترل کنیم ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی بازی برابر میدلزبورو که جهت بقا می جنگد ساده نیست. قطعا شایسته پیروزی بودیم. تیم حریف در نیمه دوم تنها دو بار از خط میانه زمین رد شد. ما در نیمه دوم خیلی بهتر از آن ها بودیم. در نهایت یک امتیاز گرفتیم و این شاید در آخر فصل تعیین کننده باشد. شکی نسبت به شخصیت تیم ما وجود ندارد. بازیکنان ما در طول فصل شخصیت خود را نشان دادند و گل لحظات نهایی این را بار دیگر نشان داد. 

از عملکرد ژسوس راضی هستم ولی او به وقت نیاز دارد. گابریل سه ماه مصدوم بود و تنها در ۴ جلسه تمرینی گروهی شرکت کرده هست. می خواستم تنها ۶۰ دقیقه به او بازی دهم ولی اتفاقات بازی باعث شد تا آخر در زمین بماند.

۲۰۳۱

سرمربی منچسترسیتی اعتقاد دارد تیمش شایسته نتیجه بهتری برابر میدلزبورو بوده هست.

 

واژه های کلیدی: سرمربی منچسترسیتی | پپ گواردیولا | میدلزبورو | گواردیولا | قهرمانان | پیروزی | افزایش | خارجی


برچسب ها: , , , , , , ,