معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از تولید محتوای آموزشی زبان انگلیسی متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی جهت دنیا اسلام خبر داد.

آماده سازی محتوای آموزشی زبان انگلیسی جهت دنیا اسلام

سعید هاشمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در مورد برنامه‌های آموزشی جهاد و دستاوردهای آن اظهار کرد: فعالیت‌ها در سه حوزه آموزش‌های تخصصی، علمی کاربردی و آموزش عالی ارائه می‌شود که در آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی شبکه گسترده‌ای در سراسر کشور با ۱۴۰ مرکز در نظر گرفته شده است است.

وی ادامه داد: به طور کلی یکی از اهداف مهم ما ایجاد فرصتی جهت تکمیل آموزش‌های آکادمیک است و یکی از مباحثی که در سال اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنیم اقدام به نیازسنجی و تشکیل کارگروهی جهت این عنوان شده است است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه مدرسه اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده ایم، گفت: جهت این منظور تدوین منابع نیز انجام شد علاوه بر این عنوان در حوزه آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت، دوره‌های ملی در دستور کار قرار گرفت.

آماده سازی محتوای آموزشی زبان انگلیسی جهت دنیا اسلام

آموزش سالیانه ۶۵۰ هزار نفر در حوزه های مهندسی و علوم پایه

هاشمی تصریح کرد: از جمله این آموزش‌ها تولید محتوای آموزش زبان انگلیسی بوده که در هشت بسته متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی کلید خورده و با همکاری دانشگاه‌های کشور تاکنون چهار بسته از این منابع آموزشی آماده شده است هست، امیدواریم تا آخر سال این طرح به آخر برسد هر چند این مجموعه آموزشی نه تنها خاص کشور کشور عزیزمان ایران بلکه جهت دنیا اسلام کاربرد دارد.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های مهندسی و علوم پایه نیز منابع آموزشی مختلفی در نظر گرفتیم و در تلاش هستیم تا آموزش ها را از سمت عمومی به تخصصی سوق دهیم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه هر سال ۶۵۰ هزار نفر از این آموزش ها بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: نگاه محصول محوری که به فعالیت‌ها داریم تکمیل کننده آموزش های موجود بوده و با توجه به قیمت بیکاری کشور افراد تحت پوشش را به سمت بازار سوق می‌دهد.

انتهای خبر /

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از تولید محتوای آموزشی زبان انگلیسی متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی جهت دنیا اسلام خبر داد.

واژه های کلیدی: زبان انگلیسی | کوتاه مدت | اقتصاد | آموزشی | منابع | تخصصی | آموزش | فعالیت


برچسب ها: , , , , , , ,