ديگر نيازي نیست وقت زیادی را صرف کنید و به راحتی با شرکت در آزمون آنلاين سایت گزینه ها مي توانيد خارج از ساعات تدرس و حتي خارج از ساعت کار آموزشگاه یا نمونه سوالات رشته مديريت بازرگاني گرایش مديريت استراتژيك (کنکور ارشد) آشنا گردید و در آزمون اصلی موفق شوید.
معرفی رشته مديريت بازرگاني گرایش مديريت استراتژيك :
ارشد مدیرت بازرگانی زیرگرایش مدیریت استراتژیک، ابتدا فقط از گرایش های کنکور دکتری و جزء گرایش های پرطرفدار این مقطع بود. سپس از کنکور ارشد ۹۵ در زیر گرایشای رشته مدیریت در کنکور ارشد هم قرار گرفت.
جایگاه مدیریت استراتژیک در سازمان
جایگاه مدیر استراتژیک و مدیریت استراتژیک در سازمان رو میشه از اسمش هم حدس زد که کارشون چیدن استراتژیه. یعنی یه مدیر استراتژیک باید بتونه با توجه به اهداف کلی سازمان، چشم انداز سازمان رو تعیین و نقاط قوت و ضعف اون رو شناسایی کنه. همچنین برای بهبود سازمان دائما، در حال ارزیابی محیط داخلی و خارجی باشه. به طور کلی فردی که به عنوان مدیر استراتژیک در یک سازمان استخدام می شه باید بتونه یه مسیر هدفمند برای سازمان مشخص کنه. برای رسیدن به اهداف سازمان، مدیر استراتژیک باید یه سری مهارتا مثل ذهن خلاق، توانایی تجزیه و تحلیل بالا، دورنگر بودن، کلی نگر بودن و… رو داشته باشه.
دروس و ضرایب رشته مديريت بازرگاني گرایش مديريت استراتژيك :
۱ -زبان عمومي و تخصصي (انگليسي)، ضریب: ۳
۲ -اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام، ضریب: ۲
۳ -رياضـي و آمـار، ضریب: ۲
۴ -تئـوري هـاي مـديريت، ضریب: ۳
۵ -اقتصـاد خـرد و كـلان، ضریب: ۲
۶ -تحقيق در عمليات، ضریب: ۲
۷ -بازاريابي، ضریب: ۴
دیدگاهتان را بنویسید