با شرکت در آزمون آنلاین رشته مدیریت کسب و کار گرایش بازاريابي (کنکور ارشد) میتوانید با تست ها و نمونه سوالات این رشته آشنا شوید. در اینجا ما آزمون رشته مدیریت کسب و کار گرایش بازاريابي را برای شما آماده کرده ایم این آزمون از جدیدترین سوالات تشکیل شده است و با ثبت نام و شرکت در این آزمون میتوانید در آزمون اصلی موفق شوید.
معرفی رشته مدیریت کسب و کار گرایش بازاريابي:
در گرایش بازاریابی ، دانشجویان توانایی شناخت مشخصات و پیچیدگی های رفتار مشتریان و بازار را کسب می کنند. آنان می توانند علاوه بر تعریف و تخمین اندازه یک بازار مفروض، میزان سودآوری آن را نیز به میزان مناسب برآورد کنند. بازاریابی نوعی نگاه، رویکرد و فرایند است که به وسیله آن از طریق ارائه کالا و خدمات، علاوه بر کسب سود به تأمین نیازهای مشتریان پرداخته می شود. به شیوه ای که تأمین منفعت یک گروه الزاما به قیمت زیان گروه دیگری از ذینفعان نباشد.
در بازاریابی، بخش هایی از بازار به عنوان مناسب ترین هدف شناسایی می شوند که سازمان توانایی ارایه کالا و یا خدمات را به آن ها داشته باشد. در این گرایش به موضوع هایی مانند مدیریت برند، بازاریابی خدمات، ارتباطات بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی بین بنگاهی، رفتار مصرف کننده و قیمت گذاری پرداخته می شود.
دروس و ضرایب رشته مدیریت کسب و کار گرایش بازاريابي:
۱-زبان تخصصي (انگليسي) مخصوص رشته مديريت كسب و كار، ضریب: ۱
۲-استعداد و آمادگي تحصيلي ويـژه رشـته مديريت، ضریب: ۲
۳ -رياضيات عمومي ۱ و ۲ دوره فني و مهندسي. ضریب: ۲
دیدگاهتان را بنویسید