ديگر نيازي نیست وقت زیادی را صرف کنید و به راحتی با شرکت در آزمون آنلاين سایت گزینه ها مي توانيد خارج از ساعات تدرس و حتي خارج از ساعت کار آموزشگاه یا نمونه سوالات رشته مديريت بازرگاني گرایش تجارت الكترونيكي (کنکور ارشد) آشنا گردید و در آزمون اصلی موفق شوید.
معرفی رشته مديريت بازرگاني گرایش تجارت الكترونيكي :
ارشد مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک به دلیل رشد چشمگیر فناوری توی سالهای اخیر و گرایش جامعه به سمت فناوری و آی تی، بازار کار خوب و رو به رشدی داره.
امروزه کمتر کسی هست که نقش انواع فناوری رو تو زندگی انکار کنه و همه ی اقشار مردم دارن سعی میکنن به نوعی خودشون رو با این تغییرات هماهنگ کنن که عقب نمونن!
سازمانا و شرکتای مختلف هم از این قاعده مستثنی نیستن و برای اینکه بتونن توی عصر ارتباطات به فروش و در واقع بقای خودشون ادامه بدن باید از مزیتای این پیشرفت فناوری استفاده کنن. به نوعی میشه گفت اگه یه سازمان یا شرکت بخواد کارشو از بستر فضای مجازی دنبال کنه، از تجارت الکترونیک استفاده میکنه. یعنی تجارت الکترونیک به کار گیری و مطالعه نحوه به کارگیری ابزار آی تی در زمینه مارکتینگه.
دروس و ضرایب رشته مديريت بازرگاني گرایش تجارت الكترونيكي :
۱ -زبان عمومي و تخصصي (انگليسي)، ضریب: ۳
۲ -اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام، ضریب: ۲
۳ -رياضـي و آمـار، ضریب: ۲
۴ -تئـوري هـاي مـديريت، ضریب: ۳
۵ -اقتصـاد خـرد و كـلان، ضریب: ۲
۶ -تحقيق در عمليات، ضریب: ۲
۷ -بازاريابي، ضریب: ۴
دیدگاهتان را بنویسید