برای مشاهده نتیجه باید داخل آزمون اصلی شرکت کنید: شرکت در آزمون همگام ۳۹۰۰ تومان
خرید سوالات آزمون اصلی رغبت و توانایی ۳۰۰۰ تومان
شما می توانید سوالات آزمون رغبت و توانایی را در ادامه مشاهده کنید. نسبت به علاقه خود یک عدد بین ۱ تا ۵ انتخاب کنید.
سؤالات تستی |
||
۱ |
شناخت انواع ابزارها و کاربرد آنها در مشاغل مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲ |
تشخیص ابزارهای مناسب و با کیفیت برای کاربردهای مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳ |
یادگیری درباره ویژگی ها و کاربرد انواع تجهیزات جدید و پیشرفته تر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴ |
تهیه برنامه آموزشی در ارتباط با نحوه کار و استفاده از فن آوری های جدید (مانند فن اوری نانو) |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵ |
نوشتن یک کتاب یا تهیه یک فیلم ۱۰ ساعته در مورد تاثیرات مثبت فن آوری بر زندگی انسان ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶ |
نوشتن یک تحقیق در مورد انواع فن آوری هایی که در زمینه ساخت کامپیوتر و موبایل ارایه شده است |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷ |
صحبت چند ساعته در مورد انواع فن آوری های موثر در تولید تجهیزات |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸ |
آموزش استفاده ازتکنولوژی های نوین در زمینه های مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹ |
ویرایش عکس با استفاده از کامپیوتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰ |
آماده کردن بروشور یا کارهای تبلیغاتی با استفاده از یک برنامه گرافیکی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱ |
مدیریت یک وب لاگ یا وب سایت اینترنتی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲ |
طراحی یک وب سایت |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳ |
طراحی یک پایگاه اطلاعاتی کامپیوتری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴ |
یادگیری روش برنامه نویسی در کامپیوتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵ |
نصب و راه اندازی ویندوز و برنامه کامپیوترهای شخصی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶ |
مدیریت سیستم های کامپیوتری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷ |
ساخت یک خانه عروسکی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸ |
نصب و راه اندازی تجهیزات اداری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹ |
تشخیص دلایل مشکلات مکانیکی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰ |
کمک در ساخت مسکن برای افراد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱ |
نصب کاغذ دیواری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲ |
یادگیری انجام اقدامات پایه در نگهداری و تعمیر خودروها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳ |
تعمیر لوازم خانگی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴ |
کنترل دستگاه ها یا ماشین های یک کارخانه برای اطمینان از صحت کارکرد آنها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۵ |
انجام سریع محاسبات اصلی ریاضی (جمع، تفریق، ضرب، تقسیم) به صورت ذهنی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۶ |
بخاطر سپردن و یادآوری فرمول های ریاضی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۷ |
حل مسئله های و معما های ریاضی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۸ |
استفاده از قوانین و اصول مختلف ریاضی در زندگی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۹ |
تشریح و اثبات فرمول ها و قوانین مختلف ریاضی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۰ |
محاسبه مساحت شکل های مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۱ |
تسلط به راه حل های مختلف مسایل ریاضی و انتخاب مناسب ترین روش ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۲ |
آموزش ریاضیات سال قبل به دانش آموزان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۳ |
تشریح مسایل درس زیست شناسی برای دانش آموزان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۴ |
انجام یک پژوهش برای بررسی اثربخشی روش ها یا درمان های جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۵ |
نوشتن گزارش نتایج یک آزمایش شیمی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۶ |
آموزش نحوه انجام آزمایشات درس علوم سالهای قبل به دانش آموزان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۷ |
انجام پژوهش برای تعیین عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۸ |
تداوم یک پژوهش تا دست یابی به یافته های جدید علمی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۳۹ |
سنجش نگرش و باورهای مردم یک شهر در یک موضوع مشخص |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۰ |
انجام یک پژوهش کلاسی در مورد فن آوری های درمانی مثل تصویر برداری MRI یا CAT |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۱ |
اختراع محصولات یا ابزار جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۲ |
طراحی مبتکرانه یک لوگو برای یک شرکت |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۳ |
تولید برنامه های جدید تلویزیونی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۴ |
طراحی یک مُد جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۵ |
تهیه یک برنامه یا آگهی تبلیغاتی موفق |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۶ |
رقابت در یک مسابقه عکاسی خلاقانه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۷ |
ابداع اسباب بازی های جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۸ |
تدوین نمایشنامه ها یا مجلات مبتکرانه برای دانش آموزان مدرسه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۴۹ |
توصیف اصول مختلف نگارش متن های ادبی برای دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۰ |
یادگیری و فهم سریع و دقیق روش ها و مهارت های مختلف نگارش متن های ادبی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۱ |
نگارش نامه های رسمی با توجه به راهکارها و اصول نگارشی نامه های اداری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۲ |
ویرایش دقیق متن های علمی یا ادبی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۳ |
نگارش داستانی جذاب با رعایت اصول نگارشی خاص آن |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۴ |
تشریح اصول و فنون نگارشی بکار رفته در یک متن ادبی یا یک نامه رسمی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۵ |
تبدیل یک داستان به یک نمایشنامه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۶ |
نوشتن یک رمان یا زندگی نامه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۷ |
کمک به نوجوانی که درگیر مشکل اعتیاد شده است |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۸ |
مشورت دادن به دوستانی که دچار مشکلات شده اند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۵۹ |
دلگرمی دادن و تسکین اندوه افرادی که مبتلا به یک غم یا اندوه بزرگ شده اند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۰ |
دلگرم ساختن و انگیزه دادن به افرادی که بخاطر شکست امید خود را از دست داده اند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۱ |
کمک به دیگران در تشخیص توانایی ها و نقاط ضعف خود |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۲ |
کمک به حل اختلافات بین افراد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۳ |
صحبت با یک فرد بسیار افسرده برای رهایی از فکر خودکشی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۴ |
یادگیری روش و فنون تشخیص مشکلات عاطفی، شناختی و رفتاری دیگران و کمک به رفع آنها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۵ |
آموزش مهارت های جدید به دانش آموزان سال قبل |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۶ |
تشریح یک شغل برای دانش آموزان در کلاس درس |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۷ |
آموزش یکی از دروس برای دانش آموزان ضعیف تر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۸ |
آموزش یک موضوع به روشی جذاب و قابل فهم برای همه دانش آموزان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۶۹ |
آموزش یک موضوع به روشی که همه دانش آموزان را تحریک به مشارکت و یادگیری کند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۰ |
تشریح مسایل مختلف درسی به شیوه ای بسیار روشن و قابل فهم برای دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۱ |
یادگیری مهارت های تدریس و آموزش |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۲ |
ابداع یک روش تدریس برای آموزش به دانش آموزانی که در یادگیری یک درس مشکل دارند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۳ |
بیان روش ها و مهارت های خاص شروع صحبت یا بیان افکار |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۴ |
ایفای نقش به عنوان مجری تئاتر یا برنامه های نمایشی مدرسه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۵ |
استفاده راحت از روش ها و مهارت های صحبت و بیان افکار در ارتباط با افراد مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۶ |
تشخیص و تشریح مهارت ها و اشتباهات خود یا دیگران در روش صحبت یا بیان افکار |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۷ |
بیان طرح ها و ایده های خود به مدیران و مسئولان شهری یا منطقه ای |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۸ |
ارزشیابی روش های مختلف صحبت و بیان افکار که خود یا دیگران بکار می برند و انتخاب بهترین روش |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۷۹ |
تقبل مسئولیت راهنمایی یک تور مسافرتی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۰ |
تشریح دیدگاه های خود در یک جمع از والدین، دانش آموزان و معلمین |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۱ |
تشریح محاسن یک محصول به مشتریان به نحوی که تحت تاثیر قرار گیرند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۲ |
ترغیب بازدیدکنندگانی که تنها به قصد دیدن به فروشگاه آمده اند نه خرید کالاها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۳ |
ترغیب دیگران به حمایت از یک نامزد پست سیاسی (مثلا، نامزدان نمایندگی مجلس شورا یا رییس جمهور) |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۴ |
می توانم تکنیک های افراد با نفوذ در تاثیر بر دیگران را بخوبی تشریح کنم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۵ |
می توانم با مقایسه روش های مختلف یک برنامه تبلیغاتی، موثرترین و ضعیف ترین آنها را مشخص کنم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۶ |
تحت تاثیر قراردادن افکار و رفتار همکلاسی ها و دوستان در راستای نظر خود |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۷ |
ترغیب افراد به خرید یک محصول از طریق تماس تلفنی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۸ |
ترغیب دیگران به پرداخت پول یا کمک های مالی جهت امور خیریه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۸۹ |
ایجاد صلح و آشتی بین دوستان و همکلاسی هایی که با هم مشکل دارند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۰ |
استفاده از روش های خلاقانه برای ایجاد مذاکره و حل و فصل مشکلات بین افراد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۱ |
رهبری موثر گروهی از دانش آموزان در یک برنامه کوهنوردی یا گردش |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۲ |
جلب همکاری و ایجاد هماهنگی بین دیگران برای انجام یک فعالیت گروهی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۳ |
ترغیب افراد پرمشغله به انجام وظایف داوطلبانه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۴ |
ترغیب دیگران به پیروی از دیدگاه شما |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۵ |
ترغیب گروهی از دانش آموزان پرمشغله به فعالیت داوطلبانه در یک برنامه تئاتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۶ |
ایجاد هماهنگی و حس تعهد در گروهی بزرگ از افراد (مثلا، ۱۰۰ نفر) برای انجام یک فعالیت مهم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۷ |
مدیریت یک گروه سیاسی در انتخابات |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۸ |
برنامه ریزی کارها برای انجام یک فعالیت در مهلت تعیین شده |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۹۹ |
مدیریت تشریفات و پذیرایی یک مراسم مذهبی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۰ |
مدیریت اجرا و پذیرایی یک برنامه بزرگ در مدرسه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۱ |
طراحی یک برنامه پیشنهادی با عنوان برنامه های سالانه دانش آموزان در مدرسه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۲ |
نظارت و کنترل بر کیفیت اجرای برنامه پذیرایی در یک میهمانی بزرگ |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۳ |
شروع یک کسب و کار آزاد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۴ |
ارزیابی گروهی از افراد برای استخدام در یک مجتمع فروشگاهی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۵ |
یادگیری دروس مرتبط با مدیریت مالی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۶ |
برنامه ریزی مالی و تنظیم بودجه سالیانه یک سازمان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۷ |
تجزیه و تحلیل اسناد مالی و حسابداری یک شرکت |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۸ |
انجام حسابرسی مالی بر دفاتر یک فروشگاه بزرگ |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۰۹ |
ارزیابی یک برنامه بودجه مالی برای شروع یک کسب و کار |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۰ |
کارکردن به عنوان متصدی دریافت و پرداخت در بانک |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۱ |
یادگیری درس حسابداری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۲ |
یادگیری نحوه ثبت و استخراج اطلاعات در نرم افزار ها حسابداری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۳ |
کارکردن به عنوان یک کارمند اداری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۴ |
تنظیم و تکمیل اسناد یک اداره |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۵ |
ثبت اطلاعات در کامپیوتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۶ |
کار با دستگاه های کپی یا پرینتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۷ |
کار با تجهیزات و ماشین آلات اداری (مثل، اسکنر، پرینتر، فکس) |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۸ |
فایل بندی و مرتب سازی پرونده های بایگانی یک اداره |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۱۹ |
ثبت دقیق اطلاعات یک اداره در دفاتر مخصوص ثبت اسناد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۰ |
تایپ یا ثبت نامه های اداری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۱ |
مطالعه درباره انواع قطعات کامپیوتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۲ |
مونتاژ و نصب قطعات مختلف کامپیوتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۳ |
ارتقا دادن قطعات کامپیوتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۴ |
ساخت مدارهای الکتریکی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۵ |
ساخت لوازم هوشمند الکترونیک |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۶ |
مونتاژکردن یک وسیله الکترونیک با استفاده از نقشه مدارهای آن |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۷ |
کار با انواع قطعاتی که در وسایل و تجهیزات الکترونیک بکار می روند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۸ |
یادگیری دروس مرتبط با سخت افزار کامپیوتر و الکترونیک |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۲۹ |
ترسیم نقشه های ساختمانی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۰ |
طراحی یک نقشه جذاب برای یک خانه شخصی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۱ |
انجام کارهای بنایی مثل کاشی کاری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۲ |
تعیین کیفیت رعایت اصول ایمنی در ساخت ساختمان ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۳ |
تفسیر نقشه های ساختمانی مجتمع مسکونی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۴ |
طراحی نقشه پل ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۵ |
تعمیر و باز سازی ساختمان های تاریخی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۶ |
بستن آرماتور و جوشکاری های لازم برای ساختمان ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۷ |
برقراری ارتباط دوستانه با کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۸ |
سرگرم کردن و شاد کردن کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۳۹ |
یاد دادن رفتار های جدید به کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۰ |
اصلاح رفتار های اشتباه کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۱ |
تشخیص نیازهای عاطفی و هیجانی کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۲ |
کمک به کودکان در یادگیری مطالب جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۳ |
ایجاد انگیزه و شوق یادگیری در کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۴ |
تعیین برنامه غذایی مناسب برای کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۵ |
ایفای نقش در تئاتر شهر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۶ |
خوانندگی یا تقلید صداهای مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۷ |
یادگیری نحوه نواختن انواع ابزارهای موسیقی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۸ |
کارگردانی یک فیلم کوتاه برای شرکت در جشنواره |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۴۹ |
بازی در یک فیلم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۰ |
ایفای نقش به عنوان مجری تلویزیونی برنامه ای برای نوجوانان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۱ |
خبرنگاری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۲ |
ایفای نقش به عنوان یکی از اعضای گروه سرود |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۳ |
ساخت مجسمه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۴ |
نقاشی تصاویر یا کاریکاتور |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۵ |
خطاطی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۶ |
طراحی دکوراسیون فروشگاه ها یا اداره جات |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۷ |
طراحی صحنه های نمایش |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۸ |
طراحی و صفحه آرایی کتاب های کودکان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۵۹ |
کار با نرم افزار های گرافیکی مثل فتوشاپ |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۰ |
اجرای نقاشی یا طراحی های دیواری |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۱ |
طراحی انواع گل های مصنوعی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۲ |
طراحی و دوخت انواع مدل های پرده جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۳ |
طراحی یا دوخت لباس های جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۴ |
یادگیری دروس مرتبط با طراحی پوشاک |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۵ |
طراحی کفش های مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۶ |
یادگیری درس های مرتبط با طراحی و دوخت لباس |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۷ |
طراحی نقشه های جدید بافت فرش |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۸ |
یادگیری نحوه طراحی انواع لباس های زنانه یا مردانه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۶۹ |
ایجاد ارتباط با افراد غریبه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۰ |
یادگیری تفاوت های فرهنگی کشورهای مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۱ |
یادگیری درباره باورها، ارزش ها، و عادت های رفتاری اقوام مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۲ |
یجاد ارتباط دوستانه و موثر با افرادی که فرهنگ کاملا متفاوتی با شما دارند. |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۳ |
تشریح تاثیر تفاوت های جنسیتی در روابط اجتماعی. |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۴ |
تشخیص تفاوت های مذهبی و فرهنگی هنگام مشاهده یک فیلم یا رفتار گروهی از افراد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۵ |
یادگیری تفاوت های فرهنگی اقوام و ملل مختلف دنیا |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۶ |
تشریح تاثیراتی که تفاوت های فرهنگی بر بروز اختلافات بین دوستان و همکلاسی هایتان داشته است. |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۷ |
تحمل مشکلات و مخالفت ها با دیگر اعضای یک تیم در راستای دستیابی به موفقیت تیم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۸ |
انجام وظایف تیمی حتی در زمانی که به موفقیت تیم نامطمئن باشید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۷۹ |
داشتن روابط مشارکت جویانه با دیگر دانش آموزان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۰ |
انجام به موقع و دقیق وظایف تعیین شده توسط مدیر تیم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۱ |
پیروی از برنامه تقسیم بندی مسئولیت های کاری در یک تیم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۲ |
هماهنگ سازی فعالیت ها و عملکرد خود با اعضای یک تیم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۳ |
ادامه کار با یک تیم حتی در صورتی که نظر مدیر تیم مخالف با نظر شما باشد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۴ |
هماهنگ شدن با برنامه یک تیم حتی در صورت ناهمخوانی با برنامه شخصی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۵ |
تنظیم برنامه برای کارهایی که باید در طول یک ماه انجام دهید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۶ |
تشخیص سریع مشکلات برنامه های خود و ایجاد مناسب ترین تغییرات در آن |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۷ |
مشورت گرفتن به موقع از مناسب ترین افراد برای حل مشکلات شخصی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۸ |
تنظیم یک برنامه سالانه برای آماده سازی خود جهت شرکت در یک رقابت علمی بزرگ |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۸۹ |
طراحی یک طرح برای شروع کسب و کار جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۰ |
تعیین مراحل و زمانبندی مورد نیاز برای اجرایی شدن کسب و کار موفق |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۱ |
تعیین منابع و تجهیزات مورد نیاز برای شروع یک کسب و کار با مشورت یا جستجوی اطلاعات |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۲ |
تعیین اطلاعاتی موثر برای یک برنامه تمرینی سالان جهت آمادگی در یک رقابت مهم |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۳ |
دست زدن به فعالیت های پرخطری مثل شرکت در مسابقه اتومبیل رانی یا صخره نوردی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۴ |
مباحثه و مناظره در یک مجمع سیاسی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۵ |
مداحی یا خوانندگی در یک جمع بزرگ و نا آشنا |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۶ |
مجری گری همایش های بزرگ در حضور افراد برجسته جامعه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۷ |
انجام معاملات یا سرمایه گذاری هایی که در صورت شکست به زیان مالی خیلی زیاد منجر می شود |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۸ |
شرکت در دوره های آموزشی وقت گیر و پرهزینه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۱۹۹ |
شروع و تداوم برنامه های تمرینی که نیازمند تلاش و زحمت بسیار زیاد و طولانی است |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۰ |
پیگیری آرزوها و خواسته های خود حتی در صورتی که نیازمند ریسک پذیری زیاد باشد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۱ |
به خاطر سپاری سریع نکات و مطالب درسی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۲ |
به خاطر سپاری سریع اعداد و شماره ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۳ |
به خاطر سپاری سریع فرمول ها و راه حل ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۴ |
به یاد آوری دقیق و سریع نکات آموخته شده |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۵ |
به خاطر سپاری مسیر ها و آدرس ها داخل شهر در اولین رویارویی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۶ |
به خاطر سپاری و یادآوری سریع اسامی افراد، اشیاء یا مکان ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۷ |
یادآوری دقیق تعهدات و وظایف در زندگی شخصی و تحصیلی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۸ |
به یادآوری دقیق آموخته ها و مشاهدات از گذشته های دور |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۰۹ |
انجام دقیق فعالیت هایی که نیازمند حرکات سریع و منظم دستان است |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۰ |
انجام دریافت ها و پرتاب های دقیق در بازی بسکتبال |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۱ |
انجام فعالیت هایی که نیازمند انعططاف پذیری بالای اندام و عظلات بدن است |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۲ |
جابجایی بارهای سنگین |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۳ |
حضور فعال به عنوان یک بازیکن ثابت در یک تیم نیمه حرفه ای فوتبال |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۴ |
دویدن مسافت ۱۲۰۰ متری در کمتر از ۱۰ دقیقه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۵ |
پیروز شدن در یک مسابقه دو میدانی بین مدارس |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۶ |
یادگیری حرکات و تاکتیک های ماهرانه ورزشی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۷ |
بازخوانی و ترسیم نقشه های ساختمانی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۸ |
بیان صریح و قابل فهم آدرس مکان های مختلف |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۱۹ |
به یادآوری و آدرس دهی دقیق اشیاء و وسایل در منزل |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۰ |
یادگیری سریع نقشه خیابان ها و شهر ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۱ |
یادگیری و استفاده از میانبرها برای رسیدن به یک مکان مشخص |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۲ |
جهت یابی دقیق و سریع در مکان های ناآشنا (مثلا، نشان دادن جهت قبله در یک شهر جدید) |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۳ |
ترسیم دقیق نقشه یا کروکی مکان های آشنا |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۴ |
بخاطر سپاری دقیق شکل های هندسی بعد از یک نگاه کوتاه |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۵ |
تشخیص دستورات گرامری بکار رفته کتاب درسی مثل زبان انگلیسی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۶ |
ترجمه روان متون انگلیسی به زبان فارسی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۷ |
بیان حرف های روزمره و جملات معمول خود با زبان انگلیسی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۸ |
ارزیابی و ویرایش دستوری متون انگلیسی (یا عربی) |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۲۹ |
یادگیری سریع و گسترده لغات جدید انگلیسی یا عربی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۰ |
تشریح قواعد یا گرامر زبان عربی یا انگلیسی به همکلاسی ها |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۱ |
برگرداندن متن های فارسی به زبان انگلیسی یا عربی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۲ |
فهمیدن حرف هایی که یک نفر به زبان انگلیسی بیان می کند |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۳ |
نوشتن یک متن انتقادی در مورد یک داستان |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۴ |
تدوین یک گزارش انتقادی درباره یک موضوع اجتماعی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۵ |
به بحث گذاشتن یک نگرش سیاسی با نگاهی نقادانه در محیط کلاس |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۶ |
تشخیص نتیجه گیری ها و قضاوت های اشتباه یا شتاب زده خود یا دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۷ |
نقد دیدگاه های رایج در میان مردم با استفاده از یافته ها و اصول علمی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۸ |
تشریح عواملی که ممکن است بر نگرش های انتقادی خود یا دیگران تاثیرگذاشته باشد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۳۹ |
جستجوی شواهد مخالف با ادعاهایی که از دوستان یا دیگر افراد می شنوید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۰ |
بررسی و راستی آزمایی شواهد ادعاهای مهم سیاسی، علمی، یا اجتماعی دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۱ |
بیان و روش های درست و نادرست گوش دادن به دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۲ |
ذکر مثال هایی از نحوه استفاده از روش ها و مهارت های مختلف گوش دادن به دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۳ |
استفاده مناسب از زبان بدن، عواطف، سوال پرسیدن و بازخورد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۴ |
تشخیص و تشریح مهارت ها و اشتباهات خود در گوش دادن به دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۵ |
ابداع تکنیک ها و روش های جدید در گوش دادن به دیگران |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۶ |
ارزیابی از روش های مختلف گوش دادن و انتخاب بهترین روش |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۷ |
پرسیدن سوالات متعدد از معلم در ارتباط با درس جدید |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۸ |
استفاده از روش هایی همچون تکان دادن به موقع سر و یا تغییر حالت های چهره برای ترغیب دیگران به صحبت بیشتر |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۴۹ |
درک منظور و مفهومی که در سخنرانی های مذهبی یا سیاسی وجود دارد |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||
۲۵۰ |
فهم روشن از مفاهیم متون انگلیسی کتب درسی |
|
۱ | ||
۲ | ||
۳ | ||
۴ | ||
۵ | ||