رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر تشکیل گروه‌های مطالعاتی جهت شناسایی آسیب ها و دردهای جامعه تاکید کرد.

ضرورت تشکیل گروه‌های مطالعاتی جهت شناسایی آسیب‌های اجتماعی

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ فرهاد رهبر مدیر دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم نهایی ضیافت آموزشی فرهنگی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (شمیم بصیرت)، دانشگاه آزاد را یک خانواده متحد دانست و گفت: امروز نمایندگانی از خانواده دانشگاه اسلامی دور هم گرد آمده اند تا با وحدت و همفکری خود برنامه وسیع و گسترده ای در عرصه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طراحی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نیمی از بخش آموزشی کشور را تشکیل می دهد، گفت: دانشگاه آزاد در عرصه علمی به جهت تولید علم، انتشار مقاله و نشریه در صدر دانشگاه های کشور هست، بنابراین قدرت علمی این خانواده بزرگ زیاد است و من به شما دانشجویان به علت عضو بودن در این دانشگاه تبریک می گویم.

رهبر روشنگری و آگاهی بخشی را وظیفه دانشجویان این دانشگاه دانست و بیان کرد: دانشجو قبل از انجام این وظیفه مهم، خود باید بصیر، آگاه و توانمند باشد؛ تلاش جهت فهمیدن و بصیرت گرفتن مقدمه آگاهی بخشی است.

ضرورت تشکیل گروه‌های مطالعاتی جهت شناسایی آسیب‌های اجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر تشکیل گروه‌های مطالعاتی جهت شناسایی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه آزاد گفت: امروز شما آموزش می بینید تا فردا مدیران آینده این کشور باشید، شما افرادی هستید که بالقوه می توانید وکیل، وزیر و مدیر باشید و دیگران را در عرصه اداره امور کشور فرماندهی کنید.

وی ادامه داد: دانشجوی فعال ابتدا باید در تمام عرصه ها نسبت به پرسشها پیرامونی آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند وظیفه خود یعنی آگاهی بخشی را به مرحله اجرا در بیاورد.

راه اندازی سامانه‌ ای مجازی جهت گفت و گوهای دانشجویان

رهبر از راه اندازی سامانه‌ای جهت گفت و گوهای دانشجویی خبر داد و گفت: سامانه ای در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به صورت مجازی با هم گفت و گو و جهت آینده برنامه‌ریزی کنید.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دوره تمام شده است ولی کار شما تازه شروع شده است است و هر کدام از شما در واحد خودتان سفیران منتخب دانشگاه آزاد اسلامی هستید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر تشکیل گروه‌های مطالعاتی جهت شناسایی آسیب ها و دردهای جامعه تاکید کرد.

وی ادامه داد: سفیران منتخب دانشگاه آزاد باید هر کدام در واحدهای خود برنامه ریزی کنند تا جهت دانشگاهشان بافایده باشند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | دانشجویان | دانشگاه | خانواده | برنامه | اندازی | شناسایی | دانشگاه | برنامه | اسلامی


برچسب ها: , , , , , , ,