سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سرپرست‌های چهار معاونت این دانشگاه را با صدور احکامی جداگانه منصوب کرد.

سرپرست‌های ۴ معاونت دانشگاه‌های آزاد علوم پزشکی پایتخت کشور عزیزمان ایران منصوب شدند

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید علی ابطحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سرپرست های چهار معاونت این دانشگاه که با تجمیع واحدهای پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی ایجاد شده است است را با صدور احکامی جداگانه منصوب کرد.

سیدعلی ابطحی در این احکام، افشین حراجی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان سرپرست موقت معاونت پژوهش و فناوری، میرمسعود فاطمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان سرپرست موقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت دانشجویی فرهنگی و روح الله عسگری را به عنوان سرپرست موقت معاونت اداری مالی این دانشگاه منصوب کرده است.

وی که بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تشکیل دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران و ابلاغ نمودار سازمانی مربوط این احکام را صادر کرده هست، خطاب به نامبردگان ابراز امیدواری کرده است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی سرمایه‌های انسانی دانشگاه تمامی توان و تلاش خود را مصروف حفظ مصالح، شئونات و اموال دانشگاه کنند.

سرپرست‌های ۴ معاونت دانشگاه‌های آزاد علوم پزشکی پایتخت کشور عزیزمان ایران منصوب شدند

افشین حراجی پیش از این ریاست واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و میرمسعود فاطمی معاونت دانشجویی فرهنگی و روح الله عسگری معاونت اداری مالی واحد پزشکی پایتخت کشور عزیزمان ایران را بر عهده داشتند.

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در اجرای مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد و از روز سه‌شنبه گذشته (۲۴ مرداد) با حضور مسئولان واحدهای پزشکی مستقر در پایتخت کشور عزیزمان ایران (علوم دارویی، دندانپزشکی و واحد پزشکی تهران) و با معارفه دکتر سیدعلی ابطحی تجمیع آن اجرایی شد.

انتهای پیام/

انتصاب سرپرست‌های معاونت دانشگاه‌های آزاد علوم پزشکی تهران

واژه های کلیدی: انتصاب سرپرست | دندانپزشکی | دانشگاه | دانشگاه | پزشکی | تهران | ایران | اسلامی


برچسب ها: , , , , , ,