رئیس جهاد دانشگاهی گفت: تولید مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد از جمله محصولات تازه این نهاد است که به تولید انبوه رسیده است.

تولید انبوه مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد

حمیدرضا طیبی مدیر جهاد دانشگاهی در گفت و گو خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی انقلابی فعالیت‌های مطلوبی در حوزه پژوهش و فناوری انجام داده است و با تربیت نیرو‌های متخصص در تلاش است تا گام هایی جهت پیشبرد اهداف کشور بردارد.

وی بیان کرد: در حوزه پژوهش و فناوری کارها موثر و کاربردی انجام شده است که نتیجه آن تبدیل علم به ثروت و تولید محصولات دانش بنیان است.

طیبی افزود: شرکت برنامه و بودجه اجرای ۱۲ پروژه یکسان را با جهاد دانشگاهی به تصویب رسانده تا نیاز‌های کشور در حوزه علم و فناوری برطرف شود و در این راستا جهاد دانشگاهی با تربیت نیرو‌های متخصص و جهادی تلاش در برداشتن باری از دوش کشور است.

تولید انبوه مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد

وی عنوان کرد: راه اندازی واحد‌های فناور در حوزه فعالیت‌های قرآنی و مراکز رشد از جمله کارها مهم جهاد دانشگاهی طی سال‌های گذشته است تا بر تکیه بر فکر و ایده خلاق جوانان دانشگاهی تولیدات با کیفیت را زیاد کردن دهد.

طیبی تاکید کرد: تولید مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد از جمله محصولات تازه این نهاد است که به تولید انبوه رسیده است و جهاد دانشگاهی در تولید تکنولوژی هر لحظه پیشگام و همراه جامعه دانشگاهی است.

وی گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه‌ها در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان از جمله اولویت های جهاد دانشگاهی محسوب می شود و در این راستا نخبگان جوان دانشگاهی طرح های کاربردی خوبی ارائه کرده اند.

انتهای پیام/

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: تولید مته‌هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد از جمله محصولات تازه این نهاد است که به تولید انبوه رسیده است.

مته‌های با رکورد ساعت بالای کارکرد به تولید انبوه رسید

واژه های کلیدی: فناوری | برنامه | اقتصاد | کاربردی | محصولات | فعالیت | برنامه | وزارت علوم


برچسب ها: , , , , , ,