وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: دولت باید به جایگاه رفیع آموزش و پرورش بیش از پیش اهمیت دهد و حمایت خود را از آموزش و پرورش زیاد کردن

دولت باید حمایت خود از آموزش‌وپرورش را زیاد کردن دهد

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ فخرالدین دانش‌آشتیانى وزیر آموزش و پرورش در گردهمایى یکسان اعضاى شوراى معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌هاى کشور در سالن جلسات ساختمان شهید رجایى وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: مهم نیست هریک از ما در چه سمتى باشیم، آنچه مهم است تلاش ما براى شناساندن جایگاه رفیع آموزش و پرورش به جامعه است.

وی افزود: در مدت مسئولیتم همواره تلاش کردم نقش کلیدى آموزش و پرورش را براى مسئولان تشریح و اهمیت آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور را تبیین کنم که البته این وظیفه از وظایف تک تک فرهنگیان است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دولت باید به جایگاه رفیع آموزش و پرورش بیش از پیش اهمیت دهد و حمایت خود از آموزش و پرورش را زیاد کردن دهد، با گزینش یک وزیر، پرسشها و چالش‌هاى موجود حل نخواهد شد، وحدت و یکپارچگى، همه مسئولان مى‌تواند پرسشها آموزش و پرورش را مرتفع سازد.

دولت باید حمایت خود از آموزش‌وپرورش را زیاد کردن دهد

وی بیان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش باید تلاش شود مدیران با پرسشها درگیر شوند و با همکاری تمامى فرهنگیان در تصمیم‌گیرى‌ها و تصمیم سازى‌ها، زمینه را براى حل چالش‌ها فرهم کند.

دانش آشتیانی تصریح کرد: همکاری فرهنگیان در تصمیم سازى، نیازمند عوض کردن ساختار فعلى است به عبارتى رشد و تعالى در آموزش و پرورش اتفاق نمى‌افتد مگر آن که با مشارکت همه افراد در حل و فصل پرسشها موجود آموزش و پرورش اتفاق بیفتد.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: یکى از چالش‌هاى آموزش و پرورش، تمرکز در تصمیم گیرى‌ها بود که در مدت وزارت اینجانب، تلاش کردیم با تمرکززدایى و تفویض اختیار به استان‌ها، تصمیم‌گیرى در کف مدرسه صورت گیرد و حوزه ستادى وزارتخانه تنها سیاست‌هاى کلى را مشخص کند.

وی بیان کرد: آقاى بطحایى از بدنه آموزش و پرورش است و براى مجموعه آموزش و پرورش ساخته شده، امید است با همکارى فرهنگیان، سکان هدایت این وزارتخانه را برعهده گیرد و با توجه به سختى کار در این وزارتخانه، آرزوى توفیق و سرافرازى براى ایشان دارم.

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: دولت باید به جایگاه رفیع آموزش و پرورش بیش از پیش اهمیت دهد و حمایت خود را از آموزش و پرورش زیاد کردن

دانش آشتیانی یادآور شد: از همه معاونان، مدیران و سایر افرادى که در این مدت همکارى داشتند، تقدیر و به خاطر کمبود‌ها و نواقص، طلب بخشش مى‌کنم.

انتهای پیام/

با گزینش یک وزیر، پرسشها و چالش‌هاى موجود حل نخواهد شد

واژه های کلیدی: فرهنگیان | مسئولان | آموزش | همکاری | اخبار آموزش و پرورش | فرهنگیان | وزیر آموزش و پرورش |


برچسب ها: , , , , ,