ديگر نيازي نیست وقت زیادی را صرف کنید و به راحتی با شرکت در آزمون آنلاين سایت گزینه ها مي توانيد خارج از ساعات تدریس و حتي خارج از ساعت کار آموزشگاه یا نمونه سوالات رشته مديريت جهانگردي گرایش بازاریابی جهانگردی (کنکور ارشد) آشنا گردید و در آزمون اصلی موفق شوید.
معرفی رشته مديريت جهانگردي گرایش بازاریابی جهانگردی:
در جهان امروز که صنعت توريسم يکي از جذاب ترين و سودآورترين فعاليت هاست، ما در ايران با اين پرسش اساسي مواجهيم که سهم اندک ما از اين تجارت عظيم جهاني به رغم داشتن جاذبه هاي منحصر بفرد و ممتاز، ناشي از چیست؟ و البته اگر به پاسخ گردشگران و خبرنگاران خارجي مراجعه کنيم، در مي يابيم که مديريت ضعيف و عدم اطلاع از بايدها و نبايدهاي اين عرصه که امروز تبديل به علمي جهاني شده، آنان را مي آزارد و سهم اندک ما را رقم مي زند. هدف اصلي در آموزش رشته کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی، مواجهه علمي با چنين مشکلاتي است.
جهان گردی یکی از صنایع مهم جهان است. در بسیاری از کشور های جهان انرژی و تمرکز زیادی برای صنعت جهانگردی و کسب درآمد از طریق آن می گذارند. در گرایش بازاریابی جهانگردی بیشتر تمرکز دانش آموختگان بر روی بازاریابی بین المللی، بازاریابی محصولات و بررسی رفتار و علایق جهانگردان است. در گرایش بازاریابی جهانگردی سعی بر آن است تا با شناخت بهتر علایق و خواسته های جهانگردان، بستری فراهم شود تا هم توریست ها لذت بیشتری ببرند و هم صنعت گردشگری رونق بگیرد.
دروس و ضرایب رشته مديريت جهانگردي گرایش بازاریابی جهانگردی:
۱ -زبان تخصصي (انگليسي)، ضریب: ۳
۲ -برنامه ريزي توسعه و اقتصاد جهانگردي، ضریب: ۲
۳ -روش هاي كمي در جهانگردي (رياضيات كاربردي، پژوهش عملياتي و آمار كـاربردي)، ضریب: ۲
۴ -مـديريت بازاريـابي(اصول مديريت، رفتار سازماني، بازاريابي و مديريت بازار)، ضریب: ۳
۵ -علوم اجتماعي (جامعه شناسي، مردم شناسي، فرهنگ عامه)، ضریب: ۲
۶ -تاريخ و جغرافيا (تاريخ و فرهنگ ايران، هنر معماري ايران، باسـتان شناسـي، نقشـه خـواني،جغرافياي جهانگردي، جغرافياي جهانگردي ايران). ضریب: ۲
دیدگاهتان را بنویسید