رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۲۱ شهریور شروع می‌شود.

وقت شروع اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات, ۱۲۲ کاروان دانشجویی اعزام شد ، 21 شهریور ماه

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی مدیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان اعزام دانشجویان پسر به عتبات گفت: اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات در هفدهمین دوره از روز سه شنبه ۲۱ شهریور با اعزام ۲ کاروان از استان های پایتخت کشور عزیزمان ایران و مرکزی شروع می شود.

وی در خصوص مجموع آمار اعزام دانشگاهیان به عتبات تا امروز گفت: اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره به عتبات عالیات از ۱۶ مرداد ماه شروع شده است و تا آبان ماه امسال ادامه دارد؛ تا به امروز ۱۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی عتبات عالیات شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در طول سفر جهت دانشجویان در نظر گرفته‌ایم، افزود: پیش از اعزام به همه دانشجویان یک بسته فرهنگی که مشمول بر یک نرم افزار و ۲ کتاب هست، داده خواهد شد که از این بسته فرهنگی سوالاتی در قالب مسابقه چراغ راه هدایت طراحی شده است و در حال اجراست.

وقت شروع اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات, ۱۲۲ کاروان دانشجویی اعزام شد ، ۲۱ شهریور ماه

وی ادامه داد: در نجف دیدار از بیت امام (ره)،کتابخانه آیت الله امینی، صافی صفا و در کربلا همایش «احلی من العسل» و دیدار از اماکن معنوی آن را جهت دانشجویان اعزامی به عتبات خواهیم داشت.

فقیهی در خصوص تعداد اعزام کاروان‌ها در طول روز نیز گفت: روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی از سراسر کشور راهی عتبات عالیات می‌شوند.

انتهای پیام/

زمان شروع اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات

واژه های کلیدی: سراسر کشور | کتابخانه | دانشجویان | اخبار دانشجویی | عتبات دانشگاهی | ستاد عمره و عتبات |


برچسب ها: , , , , ,